برترین‌های مسابقات بدمنیتون رنکینگ جوانان کشور معرفی شدند

قهرمانان رقابت‎های بدمینتون رنکینگ جوانان کشور در زنجان مشخص شدند.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، دیدار فینال اولین مرحله رقابت‌های رنکینگ جوانان کشور امروز (چهارشنبه) در سالن اختصاصی شهرستان زنجان در قسمت یک‌نفره و دونفره برگزار شد و در قسمت یک‌نفره امیر جباری و در قسمت دونفره تیم عرفان شرقی‌پور و شباهنگ عسگری به مقام قهرمانی دست یافتند.

در قسمت یک‌نفره و در دیدار فینال این پیکارها مهدی انصاری از زنجان در مصاف با امیر جباری از همدان به رقابت با یکدیگر پرداختند که در پایان این دیدار امیر جباری توانست با نتیجه 3 بر 2 حریف خود را شکست دهد و به مقام قهرمانی این مرحله رسید.

در دیدار فینال دونفره، تیم دونفره عرفان شرقی‌پور و شباهنگ عسگری از تهران به مصاف تیم دونفره کیوان ثبوتی و مهراد خان محمدی رفتند که در پایان تیم عرفان شرقی‌پور و شباهنگ عسگری توانست با نتیجه 3 بر صفر تیم کیوان ثبوتی و مهراد خان محمدی از زنجان را شکست دهد و مقام نخست این مرحله را به دست آورد.

امیرحسین نورعلیان و علی حسین خانی در قسمت یک‌نفره مقام سوم مشترک را به دست آوردند و علیرضا بیگدلی و فربد یاسمی از زنجان به همراه صالح سنگ‌تراش و محمد مهدی میرشکاری از خراسان جنوبی مقام سوم مشترک دونفره را کسب کردند.

مسابقات رنکینگ بدمینتون رده سنی جوانان پسر با شرکت بدمینتون بازان در قسمت یکنفره و دونفره از 29 استان کشور در شهرستان زنجان برگزار شد.

607/602

کد خبر: 679565

وب گردی

وب گردی