شمس: تیم دانشگاه آزاد اسلامی را در لیگ برتر حفظ می کنیم/ دادگان شرایط را برایمان فراهم کرده است

سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اولویت ما در یارگیری از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی است.

حسین شمس در گفت وگو با ایسکانیوز گفت: در سه هفته اخیر، تمرینات بدنسازی را با آمادگی کامل پشت سر گذاشته ایم و از امروز تمرینات تاکتیکی را با بازیکنان مرور خواهیم کرد.


وی افزود: در پایان هفته جاری اردوی چند روزه به استان گیلان خواهیم داشت و دو بازی دوستانه در رشت انجام می دهیم . قرار است با دو تیم لیگ دو مسابقه تدارکاتی برگزار کنیم تا آمادگی بازیکنان را از پیش بیشتر کنیم.


شمس ادامه داد: در تیم دانشگاه آزاد اسلامی از بازیکنانی استفاده می کنیم که دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی هستند و بعد از آن از بازیکنان خارجی بهره خواهیم برد.


سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: اولویت اولمان این است که امسال تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و این برنامه، الویت اصلی مان برای سال آینده نیز خواهد بود چرا که باید در سال جدید تیم قدرتمندتری را راهی مسابقات کنیم و مدعی قهرمانی باشیم.


وی تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر دادگان به خوبی خواسته هایمان را فراهم کردند و تیم از لحاظ سخت افزاری که شامل زمین تمرین مناسب است بهره می برد. حتی بازیکنان ما بخشی از مبلغ قرارداد پیش فصل شان را دریافت کردند و معاون ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی و محمدرضا پهلوان با مدیریتی که داشتند مشکلات بازیکنان را مرتفع ساختند.

602/603

کد خبر: 680166

وب گردی

وب گردی