جلسه توجیهی دانشجویان ورودی جدید دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی استان قم برگزار شد

جلسه توجیهی دانشجویان ورودی جدید دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی استان قم با حضور مسئولین دانشگاه ،رییس دانشکده فنی مهندسی و دانشجویان درسالن امام خمینی(ره) مجتمع دانشگاهی پردیسان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، رییس دانشکده فنی مهندسی ضمن خیر مقدم به دانشجویان ورودی جدید، دوران تحصیل در دانشگاه را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: آینده شما دانشجویان بلکه آینده کشور عزیزمان به همین تلاش شما دراین برهه از زمان بستگی دارد و هر چه قدر شما در این دوران اندوخته ای از علم و دانش کسب نمایید در آینده شغلی و اجتماعی خود موفق تر خواهید بود.

دکتر فرزاد بهروزی درباره دانشکده فنی مهندسی واحد قم افزود:دانشکده فنی و مهندسی واحد قم از سال 92 به بعد از سوی مسئولین و اساتید رشد بسیار خوبی را از لحاظ کیفی و کمی پیدا کرده است.

رییس دانشکده فنی مهندسی ادامه داد:ما نه تنها در راستای رشدکمی دانشکده برنامه ریزی هایی را انجام دادیم در زمینه رشد کیفی هم بسیار دغدغه مند بوده ایم

دکتر فرزاد بهروزی توکل بر خدا، تلاش مضاعف و صفت شکر گذاری را از عوامل موفقیت دانشجویان در دوران تحصیل در دانشگاه دانست و گفت: تجربه نشان داده اگرموفقیتی بدست آمده این عناصر در آن قطعا وجود داشته است.

رییس دانشکده فنی و مهندسی واحد قم با اشاره به تاسیس مرکز رشد واحد های فناور در دانشگاه آزاد اسلامی استان قم گفت: با تاسیس مرکز رشد یکی از زمینه های مطالعاتی و تحقیقاتی دردانشگاه ایجاد گردید تا بتوانیم در مسیر تحقیقات عملی و رفتن به سمت اقتصاد دانش بنیان و محصولات دانش بنیان گام های موثری برداریم.

وی ادامه داد :تاکنون دو محصول از مرکز رشد واحد های فناور تجاری شده است و این باعث افتخار است که در این مدت کوتاه دانشگاه آزاد اسلامی استان قم توانست با برنامه ریزی منسجم به این مرحله برسد.

در این جلسه حوزه معاونت آموزشی کارشناسان حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی درخصوص قوانین آموزشی و قوانین دانشجویی توضیحاتی را ارائه کردند.

101

کد خبر: 683794

وب گردی

وب گردی