کتک خوردن دورازه بان پرسپولیس در تمرین تیم ملی!

تیم ملی فوتبال ایران امروز هم تمرینات خود را در حضور خبرنگاران پیگیری کرد.

به گزارش ایسکانیوز، تمرین تیم ملی فوتبال ایران ساعت 10:30 امروز در پژوهشگاه نفت برگزار شد.

*مدیر رسانه ای تیم ملی زودتر از دیگران به این مجموعه رسید و خبرنگاران را برای پوشش خبری- تصویری این تمرین با خود به داخل برد.

*کارلوس کی روش همراه راننده اش به صورت جداگانه به محل تمرین آمد. نکته جالب اینکه کی روش بالاخره اتومبیل خود در ایران را عوض کرد.

*افشین پیروانی مدیر تیم ملی امروز به صورت جداگانه و زودتر از سایرین به محل تمرین رسید.

*بازیکنان تیم ملی همگی ساعت 10:20 با یک دستگاه اتوبوس وارد مجموعه شدند. نکته جالب اینکه وقتی عکاسان از بازیکنان می خواستند برای آنها دستی تکان دهند، روحیه خیلی خوبی در چهره ملی پوشان مشهود بود.

*پژمان منتظری همانند روزهای گذشته به صورت جداگانه زیرنظر بدنساز تیم ملی تمرین کرد.

*بازیکنان تیم ملی قبل از شروع تمرین در گروه های هشت نفره به آقاوسط مشغول بودند. نکته جالب گروهی بود که علیرضا بیرانوند، جهانبخش، وحید امیری و رضا قوچان نژاد وجود داشت و سروصدای آنها باعث تعجب حاضرین شده بود.

*نکته جالب اینکه هر بازیکنی اگر در این بخش اشتباه می کرد توسط سایر بازیکنان ان گروه مورد تنبیه قرار می گرفت. بیرانوند بازیکنی بود که امروز از سوی سایر بازیکنان کتک خورد.

*دروازه بان های تیم ملی همانند روز گذشته زیر نظر مربی دروازه بان ها به انجام تمرینات اختصاصی در گوشه ای از زمین مشغول شدند.

*پیش از شروع تمرین سردار آزمون، سیدجلال حسینی دقایقی با افشین پیروانی به صحبت پرداختند.

*تمرین امروز صحبت های کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی آغاز شد و بعد از آن بازیکنان در گروه های دو نفره با پاسکاری به گرم کردن مشغول شدند.

*بازیکنان در ادامه در دو گروه هر کدام درنصف زمین در شش دروازه مشغول فوتبال دستگرمی شدند.

*در اواسط تمرین کی روش مدیر رسانه ای خود را به وسط زمین دعوت کرد و با هماهنگی که انجام داد دستیاران وی به جهت پاسخگویی به حرکت کره ای ها در فرودگاه با رسانه ها صحبت کردند.

*خبرنگاران بسیار زیادی امروز برای پوشش تمرین تیم ملی به تمرین آمده بودند.

*کادر فنی تیم ملی امروز لباس های زرشکی به تن داشتند. بازیکنان با لباس های زرد به تمرین مشغول شدند.

*کارلوس کی روش امروز زودتر از سایرین در زمین حاضر شد و با چیدن موانع کارهای تاکتیکی تیمش را به کادر فنی خود یادآوری کرد.

*خبرنگاران و عکاسان بعد از حدود 15 دقیقه محل تمرین را ترک کردند.

604/602

کد خبر: 684821

وب گردی

وب گردی