نخستین شماره فصلنامه «سرزمین هنر» دوشنبه (۲۶ مهر ماه) در کیوسک‌های مطبوعاتی تهران و شهرستان‌ها توزیع شد.

به گزارش ایسکانیوز، صبح امروز دوشنبه (۲۶ مهر ماه) نخستین شماره از فصلنامه «سرزمین هنر» با همکاری تعدادی از هنرمندان و اساتید حوزه ارتباطات منتشر و توزیغ شد. شورای سیاست‌گذاری این فصلنامه را علیرضا چابکرو، حسن خجسته، سیدوحید عقیلی، علی گرانمایه‌پور و ماهداد توکلی تشکیل می‌دهند.

همچنین سیداحمد نادمی، نادر برهانی‌مرند، حمیدرضا پورعلی محمد و سیدعلی حمیدی از اعضای شورای سردبیری فصلنامه «سرزمین هنر» هستند و علیرضا دباغ مدیر مسؤولی و سردبیری آن را برعهده دارد.

دباغ در سرمقاله شماره اول فصلنامه «سرزمین هنر» نوشته است:

«در هزاره جدید به یمن تحولات حوزه ارتباطات، «هنر» بیش از هر زمان دیگر در کانون توجه انسان‌ها قرار گرفته‌است. هر ملتی داشته‌های هنری خود را با استفاده از ابزارهای ارتباطی و رسانه‌های مختلف در معرض دید و شنید دیگران قرار می‌دهد.

فصلنامه «سرزمین هنر» تلاش می‌کند به‌عنوان نخستین فصلنامه چندرسانه‌ای در حوزه فرهنگ، ادب و هنر با رویکردی تحلیلی و انتقادی، به رویدادها و آثار فرهنگی، هنری، ادبی و رسانه‌ای نگاهی ژورنالیستی داشته باشد. بر این عقیده‌ایم که نقد و تحلیل، حلقه‌هایی از زنجیره تولید محصولات فرهنگی، ادبی و هنری است که به رشد و تعالی آثار هنرمندان، ادیبان و برنامه‌سازان رادیو و تلویزیون می‌انجامد.»

502502

کد خبر: 687319

وب گردی

وب گردی