نماینده تهران: رییس جمهوری در اقدامی به موقع دست به ترمیم کابینه  زِد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ترمیم کابینه یازدهم در راستای تعامل دولت با مجلس انجام شد زیرا این امر یکی از مطالبات مجلس دهم بود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایرنا حجت الاسلام والمسلمین مهدی شیخ، اقدام رییس جمهوری را برای ترمیم کابینه اقدامی مثبت ارزیابی و تاکید کرد مجلس هم ضمن حمایت از این مساله، آمادگی خود را برای کمک در این عرصه إعلام می کند.
وی با بیان این که ترمیم کابینه مورد استقبال نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است، افزود: با توجه به این که لزوم تغییر کابینه احساس می شد و نمایندگان مجلس نیز خواستار این ترمیم بودند، لذا رییس جمهوری در اقدامی به موقع دست به این کار زِد.
نماینده مردم تهران می گوید، دولت در گام بعدی باید با انتخاب افراد قوی و کارآمد قدم های محکم تری برای بهبود عملکرد کابینه بردارد که البته این مساله مهم جز با انتخاب افراد مدیر، کارآمد، دلسوز و انقلابی میسر نمی شود.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری روز چهارشنبه با صدور احکامی جداگانه سرپرست وزارتخانه های آموزش وپرورش ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان را منصوب کرد.
براساس این احکام سیدمحمد بطحایی به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش، سیدعباس صالحی به عنوان سرپرست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سید نصرالله سجادی به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان منصوب شدند.
پیش از این علی اصغر فانی، علی جنتی و محمود گودرزی مسوولیت وزارتخانه های آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان را بعهده داشتند و در روزهای گذشته در نامه های جداگانه آمادگی و همراهی خود را در جهت ترمیم و تقویت کابینه اعلام کرده بودند که مورد موافقت رییس جمهوری قرار گرفت.

201/206

کد خبر: 687931

وب گردی

وب گردی