سردار شریف: ایران در امنیت؛ الگو و الهام‌بخش است

مسئول راوبط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور ما در امنیت الگو و الهام بخش است در اخلاق نیز باید این گونه بشود.

به گزارش ایسکانیوز، سردار رمضان شریف ۱۳ آبان‌ماه در اجتماع عاشورائیان استکبار ستیز و راهپیمایان ۱۳ آبان، اظهار کرد: نسل جوان ما رویایی با امام خمینی(ره)، دفاع مقدس و توطئه‌های رنگارنگ آمریکا را تجربه نکرده‌اند و رسانه‌های دنیا در تلاش هستند تا چهره جدیدی را به جوانان نشان دهند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها با نیت آنکه می‌توانند با تبعید امام، از سقوط رژیم پهلوی جلوگیری کنند، افزود: انقلابیون زمان علی رغم در تبعید بودن امام توانستند انقلاب بزرگ را به خوبی رهبری کنند.

مسئول راوبط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امام با دو گفتمان حاکم روز صهیونیست و لیبرالیسم دموکراسی مقابله کرد و صهیونیست به انحطاط پیوست و لیبرالیسم هم به مرور به انحطاط کشیده می‌شود.

سردار شریف به مناظره نمایندگان انتخابات آمریکا اشاره کرد و گفت: این‌ها ماهیت خود را در انزار جهان نشان دادند. این‌ها می‌خواهند فناوری و علم و دانش را به جهانیان بفهمانند؟

وی با اشاره به شهادت ۶۵ تن از انقلابیون در ۱۳ آبان ۵۷ ، اظهار کرد: آمریکایی‌ها به دنبال آن بودند تا با ایجاد رعب و وحشت مردم را بترسانند و این جنایات به یک دوره خاص منتهی نمی‌شود.

مسئول راوبط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت از تفرقه‌های قومی و مذهبی در کشور را از پروژه‌های خصمانه آمریکا و دشمنان خواند و افزود: دانش آموزان فداکار با زمان شناسی به موقع لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند کاری که مانند آن در مصر انجام گرفت.

وی تمام پیروزی‌ها را ناشی از اطاعت مردم از رهبر انقلاب دانست و گفت: سربلندی کشور محصول رابطه امت و امام باهم بوده است.

سردار شریف با اشاره به تلاش دشمنان اسلام و انقلاب در مخدوش کردن چهره رهبری در فضای مجازی، افزود: دشمنان اذعان دارند که اگر رهبر انقلاب نبوند کشور نمی‌توانست با دسیسه های آنان مقابله کنند.

وی با بیان اینکه باید برای تحقق آرمان‌های انقلاب همه تلاش کنند، تصریح کرد: کوچکترین غفلت از آرمان‌های انقلاب خسارت‌های جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت.

سردار شریف اظهار کرد: داعش پس از جنگ جهانی دوم توانست نخستین بار اروپا را به هم بریزد ولی با کمک مردم و سپاه پاسداران انقلاب حتی فکر حضور در ایران را هم به ذهن نداشت.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال اختلاف افکنی بین دولت و مردم و مسئولین است، ادامه داد: ملت ایران با فرهنگ اهل بیت تصمیم می‌گیرد و عمل می‌کند و هر کس در راستای ارزش‌های انقلاب تلاش کند او را یاری می کنیم.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: کشور ما در امنیت الگو و الهام بخش است در اخلاق نیز باید این گونه بشود.

وی گفت: مبارزه با آمریکا دائمی است تا وقتی که بفهمد با ما همتراز است و اگر بار دیگر به خلیج فارس تعدی کنند مانند بار گذشته باید جلوی ما زانو بزنند.

300/300

کد خبر: 692072

وب گردی

وب گردی