فعالیت های قرآنی دانشگاه ها امید بخش و سودمند است

نشست دبیران کانون های قرآن و عترت دانشگاه ها با حضور بیش از 120 دانشجو در پردیس قم دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، نشست دبیران کانون های قرآن و عترت دانشگاه ها با حضور بیش از 120 دانشجو در پردیس قم، دانشگاه تهران برگزار شد و دانشجویان برای ادای فریضه نماز و دیدار با حضرت آیت الله جوادی آملی در موسسه اسرا حضور یافتند.

در این دیدار آیت الله جوادی آملی پس از استماع گزارش فعالیت کانون های قرآن و عترت و مهدویت دانشگاه ها ازسوی فضل الله ایرجی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، گفت: گزارش فعالیت های قرآنی دانشگاه ها امید بخش و سودمند است.
وی در ادامه بیان داشت: گزارش فعالیت های قرآنی دانشگاه ها سودمند و امید بخش است.
آیت الله جوادی آملی در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: قرآن مانند دریاست و دریا آلودگی ها را از خود دور می کند، هیچ گونه آلودگی به قرآن نزدیک نمی شود. اگر کسی وارد فعالیت های قرآنی شود از آلودگی ها دور می شود. دانشجویان فعال در زمینه قرآنی می بایست دریاگونه عمل کنند.
گفتنی است؛ دراین دیدار فضل ا... ایرجی کجوری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، گزارشی از فعالیت های قرآنی در دانشگاه ها از قبیل جشنواره سراسری قرآن کریم دانشجویان، بخش دانشگاهی جشنواره امام رضا (ع)، تشرف 25 هزار دانشجو به مشهد مقدس در 2 سال اخیر، تشکیل ستاد اربعین دانشگاهیان و فعالیت های کانون های قرآن و عترت و مهدویت را ارائه کرد.

200

کد خبر: 693593

وب گردی

وب گردی