فراخوان ثبت‌ نام کارگاه عکاسی صنعتی با تدریس داریوش کیانی که به همت جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی در دانشگاه هنر برگزار می‌شود، منتشر شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی چهارمین جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی، کارگاه عکاسی جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی با تدریس داریوش کیانی که از عکاسان و مدرسان عکاسی تبلیغاتی و صنعتی است، ۲۶ آبان‌ماه ساعت ۱۴ تا ۱۷ ویژه دانشجویان در تالار فارابی دانشگاه هنر برگزار خواهد شد.

عناوین این کارگاه عکاسی عبارتند از: معرفی تجهیزاتی که برای عکاسی در محیط‌های صنعتی مناسب‌ترند و نحوه بسته‌بندی آن‌ها، تنظیم برنامه کار در یک پروژه عکاسی و مواردی که باید هنگام بازدید از لوکیشن مدنظر قرار داد، نکاتی درباره تامین ایمنی تیم عکاسی در محیط‌های صنعتی، مباحثی درباره مدیریت پروژه‌های عکاسی در خارج از استودیو و نمایش تمام عکس‌های چند پروژه.

هنرجویان پس از پایان کارگاه‌ با حضور در یک تور بازدید صنعتی به تولید اثر می‌پردازند و عکس ‌آن‌ها در بخش دانشجویی جشنواره شرکت داده خواهد شد. هنرجویان و علاقه‌مندان برای ثبت‌ نام می‌توانند با شماره‌های ۸۸۸۲۰۸۳۵، ۸۸۸۲۰۹۳۸ و ۰۹۱۲۳۲۶۵۵۶۴ تماس بگیرند.

504500

کد خبر: 704796

وب گردی

وب گردی