مظفر: عزممان را برای قهرمانی دانشگاه آزاد اسلامی جزم کرده ایم/ باخت به حفاری را هضم نکرده ام

سرمربی تیم فوتسال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اشتباهات داوری در بازی با حفاری ملی اهواز عزممان را برای قهرمانی جزم کرد.

شهرزاد مظفر در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: در بازی با حفاری ملی اهواز تیم برتر میدان بودیم و حتی نیمه اول بازی را با اختلاف یک گل به پایان رساندیم.اما در نیمه دوم بازی داور وسط در عرض 5 دقیقه نتیجه بازی را تغییر داد و 5 خطا به سود حفاری گرفت و باعث شد تیم دانشگاه ازاد اسلامی شکست بخورد.

وی افزود: حفاری در بازی 4 گل به ثمر رساند که 3 تا از توپ هایی که وارد دروازه مان شد از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و به نظرم داوران باید در نحوه قضاوتشان تغییر ایجاد کنند.فوتسال بازی پر برخوردی است اما داوران در تمام بازی ها هر برخوردی را خطا می گیرند. فدراسیون باید نظارت بیشتری روی داوران داشته باشد.

مظفر ادامه داد: مساله ای که باعث دلخوری ام شده باخت به حفاری نیست بلکه هر مربی با هر تیمی طمع شکست را چشیده است اما در این دیدار که تیم دانشگاه ازاد اسلامی می توانست پیروز شود راحت سه امتیاز حساس و مهم را از دست داد و نمی توانم این باخت را هضم کنم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: باخت مقابل حفاری ملی اهواز باعث شده تا عزممان را برای قهرمانی جزم کنیم و مطمئن باشید تیم ما قهرمان لیگ خواهد شد و در دور برگشت این باخت را جبران خواهیم کرد و خودمان را برای رویارویی با مسائل غیر قابل پیش بینی آماده خواهیم کرد.

601/101

کد خبر: 704910

وب گردی

وب گردی