ضرورت همکاری مردم با پلیس در راستای ایجاد امنیت

فرمانده انتظامی استان خوزستان در همایش فرماندهان و رؤسای کلانتری ها و پاسگاه ها بر ضرورت همکاری مردم با پلیس در راستای ایجاد امنیت تاکید کردوگفت: امنیتی در جامعه پایدار است که مردم پایه باشد و پلیس باید در کنار تمام آحاد جامعه در ایجاد امنیتی پایدار تلاش کند.

به گزارش ایسکانیوز، سردار محمد رضا اسحاقی در همایش رؤسای کلانتری ها و پاسگاه های استان خوزستان، با بیان اینکه کسب رضای خدا از عوامل مهم مصون ماندن سازمان است، گفت: نیروی انتظامی یک سازمان دینی، اسلامی و ارزشی است و کارکنان آن باید همواره به نحوی رفتار کنند که معرف پلیس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان این که رسالت اصلی فرماندهان و روسا، صیانت و توجه به سلامت اخلاقی کارکنان است، بیان داشت: تقویت ارزش های دینی، باورهای اعتقادی، ولایت پذیری، اخلاق مداری و ایجاد فضای معنوی در محیط کار از مهمترین راهکارهای صیانت در کارکنان است.

سردار اسحاقی در ادامه به هدف از تشکیل شدن همایش های فرماندهان و رؤسای کلانتری و پاسگاه های کل کشور پرداخت و اظهار داشت: تشکیل شدن این همایش ها در سرتاسر کشور، داشتن پلیسی شایسته و با آمادگی کامل برای انجام ماموریت های آینده بر اساس فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همچنین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.

سردار اسحاقی در ادامه به بحث روز آمد بودن پلیس اشاره کرد و بیان داشت: هرچه پلیس در انجام وظایف ذاتی خود کیفی تر کار کند ارزش کار بیشتر نمایان است و اگر پلیس تخصصی و کیفی کار نکند پلیس روز آمد بوجود نمی آید و هیچ وقت تشکیل نمی شود.

این مقام انتظامی بر ضرورت همکاری مردم با پلیس در راستای وجود امنیتی پایدار تاکید داشت و افزود: امنیتی در جامعه پایدار است که مردم پایه باشد و پلیس باید با همکاری تمام آحاد جامعه در ایجاد امنیتی پایدار تلاش کند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با توجه به وظیفه ذاتی خود در تعامل و برخورد مستمر با اقشار مختلف مردم است و به همین دلیل کلیه رفتار کارکنان دائماً زیر ذره بین شهروندان قرار دارد، پس کلیه کارکنان باید همواره با رعایت انضباط و با رفتاری شایسته معرف و نماینده ای درخور و شأن پلیس نظام جمهوری اسلامی ایران باشند.

706

کد خبر: 712613

وب گردی

وب گردی