حریف استقلال مدعی قهرمانی لیگ ستارگان

برتری پرگل مقابل السیلیه باعث شد تا بعد از 12 هفته السدی ها به صدر جدول لیگ ستارگان بازگشته و مدعی اول قهرمانی لقب بگیرند.

به گزارش ایسکانیوز، حریف استقلال ایران در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا این روزها در فوتبال قطر بدون رقیب نشان داده و با بردهای پرگل و خیره کننده خود بار دیگر به صدر جدول رسید تا مدعی نخست قهرمانی لقب بگیرد. عملکردی که تعریف و تمجیدهای رسانه های قطری را در پی داشت تا السد به گل سرسبد رقابت های باشگاهی در این کشور حاشیه خلیج فارس تبدیل شود.


روزنامه الرایه امروز در گزارشی پیرامون رقیب استقلال در پلی آف لیگ قهرمانان نوشت:« روسای دوحه در مسیر تاج گذاری دوباره قرار دارند و در این راه علاوه بر سود بردن از یک مربی کاربلد پرتغالی بازیکنانی در اختیار دارند که در هر پست به عنوان فرمانده از عهده وظایف خود به خوبی بر می آیند از جمله ژاوی، پورعلی گنجی و بونجاح که رهبران واقعی السد لقب گرفته اند».


این روزنامه در ادامه به شرایط این روزهای السد پرداخت و مدعی شد با حفظ این روند طرفداران این تیم امیدوار به تکرار قهرمانی ها و درخشش در آسیا هستند. همچنین روزنامه الوطن نیر در گزارشی پیرامون السد از آنها با این اصطلاح یاد کرده بود:« مستحکم در دفاع ؛ ویرانگر در حمله». الوطن با اشاره به آمار گلزنی و همچنین گل خورده این تیم در 12 هفته از لیگ ستارگان قطر آنها را تیمی کامل و قدرتمند دانسته بود که توان عبور از سد هر حریفی را دارند.


السد روز 19 بهمن ماه در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در تهران به مصاف استقلال خواهد رفت تا یکی از حساس ترین بازی های این مرحله در قاره کهن برگزار شود.

601

کد خبر: 714197

وب گردی

وب گردی