آغاز رقابت‌های بخش بین‌الملل در دومین روز جشنواره قصه‌گویی

رقابت‌های بخش بین‌الملل نوزدهمین جشنواره قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از فردا 28 بهمن 1395 آغاز می‌شود.

به‌ گزارش ایسکانیوز به نقل از اداره کل روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل کانون، در دومین روز از برگزاری این رویداد فرهنگی، مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون شاهد برگزاری برنامه‌های متنوعی خواهد بود.
در بخش اصلی این جشنواره و دو نوبت صبح پنج‌شنبه 28 بهمن 9 قصه‌گوی ایرانی و خارجی با یک‌دیگر رقابت خواهند کرد. از ساعت 2 بعدازظهر نیز رقابت‌های بخش ملی،‌ رضوی و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها ادامه پیدا خواهد کرد.
در این روز قرار است 13 قصه‌گو به بخش‌های مختلف شهر تهران سفر کنند و پیام صلح و دوستی خود را به گوش شنوندگان مختلف برسانند.
کتابخانه‌های شماره‌ی 20 و 30 کانون و همچنین نهاد کتاب‌خانه‌های کشور و فرهنگ‌سرای گلستان مراکزی هستند که میزبانی این قصه‌گویان ایرانی و خارجی را بر عهده خواهند داشت.
در بخش علمی جشنواره نیز نوربرت کوبر از داوران بخش بین‌الملل جشنواره؛ کارگاهی را برای مربیان و قصه‌گویان تحت عنوان «اشتراک‌گذاری افکار» برگزار خواهد کرد.
گفتنی است نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از روز 27 بهمن آغاز به کار کرده است و قصه‌گویان شرکت کننده تا بعدازظهر روز 30 بهمن به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

دریافت کننده: بخشی پور/ تائید کننده سلیمی

502500

کد خبر: 733069

وب گردی

وب گردی