آخوندی همچنان وزیر ماند

در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی جلسه استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی برگزار و پس از رای گیری نمایندگان به وزیر راه و شهر سازی رای اعتماد دادند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز، نمایندگان مجلس با 74رأی موافق استیضاح، 176رأی مخالف استیضاح و 5 رأی ممتنع از مجموع 257 نماینده حاضر در صحن، به عباس آخوندی، وزیر راه و شهر سازی رای اعتماد دوباره دادند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در آغاز رای‌گیری برای طرح استیضاح اخوندی تاکید کرد که عدم اعتماد به وزیر راه و شهرسازی به رای نمایندگان گذاشته می‌شود.

در جلسه علنی صبح امروز که با حضور نمایندگان ملت برگزار شد نخستین دستور جلسه صحن به طرح استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم اختصاص پیدا کرد.

بنا به این گزارش طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی با 34 امضا اعلام وصول شد و امروز این جلسه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور با تعدادی از وزرا در صحن علنی برگزار شد.

این بار سوم بود که عباس آخوندی در ارزیابی رای اعتماد بهارستانی ها قرار می گرفت. بار نخست در زمان بررسی صلاحیت کابینه در ابتدای دولت حسن روحانی، دومین بار در نخستین جلسه استیضاح وی در مجلس نهم بود که هر دو بار موفق به کسب رای اعتماد شد. امروز سومین کارزار رای اعتماد آخوندی از مجلس دهم بود.

خبرنگار: علی درخشان/تایید کننده: سرلک

کد خبر: 734101

وب گردی

وب گردی