دبیر ستاد برگزاری هفته هلال احمر منصوب شد

دبیرکل جمعیت هلال احمر در حکمی، مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی این جمعیت را به سمت "دبیر ستاد برگزاری هفته هلال احمر" منصوب کرد.

به گزارش ایسکانیوز و بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، مصطفی محمدیون در حکم انتصاب وحید رحمتی به عنوان "دبیر ستاد برگزاری هفته هلال‌احمر" آورده است: «نظر به تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان "دبیر ستاد برگزاری هفته هلال‌احمر" منصوب می‌شوید. از آنجا که این هفته فرصت مناسبی به منظور تشریح برنامه‌ها و شناساندن بخشی از خدمات و اقدامات جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک موسسه عام‌المنفعه و امدادرسان می‌باشد، از جنابعالی انتظار دارد با نظارت اینجانب، ضمن تشکیل کمیته‌های اجرایی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود و برنامه‌ریزی منسجم، تمام همت و توان خود را در جهت هر چه بهتر برگزار شدن این هفته و ارتقای سطح آگاهی عمومی نسبت به خدمات متنوع و بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر به کار گرفته و گزارش روند اجرای برنامه‌های ستاد را به طور مرتب به اینجانب و رئیس محترم جمعیت منعکس نمایید.

بدیهی است سازمان‌ها، معاونت‌ها، مدیران‌عامل جمعیت هلال‌احمر استان‌ها و سایر واحدهای تابعه جمعیت موظفند ضمن همکاری لازم، برنامه‌های مورد نظر در قالب مصوبات ستاد را اجرایی نمایند.
بالندگی و توفیق روزافزون شما را در خدمت به مردم شریف ایران در جهت اهداف والای جمعیت از درگاه خداوند یگانه و مهربان مسئلت دارم.»

هفته هلال‌احمر همه ساله به مناسبت فرارسیدن روز جهانی صلیب‌سرخ و هلال‌احمر از ۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در استان‌های کم برخوردار در هفته هلال احمر

مدیرکل روابط‌عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر از برگزاری آئین گرامیداشت هفته هلال‌احمر متفاوت از سال‌های گذشته از ۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت ماه خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، وحید رحمتی با اعلام برگزاری برنامه‌های هفته هلال‌احمر امسال؛ گفت: برنامه‌های امسال، متفاوت‌تر از سال‌های گذشته و با برنامه‌ریزی برای برگزاری آئین‌های مختلف و باشکوه در سطح کشور برگزار خواهد شد.
وی افزود: مقرر شده است تا در هفته هلال‌احمر امسال پروژه‌های محرومیت‌زدایی در استان‌های کم‌برخوردار با هدف ترویج حرکت‌های بشردوستانه و داوطلبانه، اجرا شده و برنامه‌های منسجمی در این زمینه اجرایی شود.
مدیرکل روابط‌عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر با اعلام برنامه‌ریزی برای افتتاح طرح‌های ملی و استانی در هفته هلال‌احمر، اظهار کرد: همچنین مقرر شده است تا پس از سال‌ها آئین باشکوهی به‌منظور تجلیل از خدمات ارزنده منتخبان امدادگران، جوانان، داوطلبان و سایر فعالان و تلاشگران حوزه‌های مختلف هلال‌احمر و همچنین فعالان حوزه رسانه برگزار شود.
وی گفت: حضور پرشور در برنامه‌های اطلاع‌رسانی و ترویجی در رسانه ملی، صعود سراسری به یکی از قله‌های مرتفع کشور به همراه مانور تیم‌های امداد و نجات کوهستان، برگزاری دوره سوم آموزش و توان‌افزایی تیم‌های واکنش سریع سراسر کشور به‌ منظور افزایش آمادگی در سوانح و حوادث، آغاز به‌ کار دبیرخانه دائمی جشنواره هلال و رسانه، دیدار با خانواده‌های شهدای امدادگر و ... از جمله برنامه‌هایی است که در هفته هلال‌احمر سال ۹۶، اجرایی خواهد شد.
رحمتی همچنین تاکید کرد: تمامی معاونت‌ها و سازمان‌هایی که مسئولیت برگزاری یکی از برنامه‌های هفته هلال‌احمر را دارند، ضروری است تا با نظارت دبیرکل جمعیت هلال‌احمر به عنوان رئیس ستاد گرامیداشت هفته هلال‌احمر اقدامات لازم را انجام دهند.

دریافت کننده:نیوشا یعقوبی/انتشار دهنده:زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 747373

وب گردی

وب گردی