دیدار رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با امام جمعه شهر بروجن به مناسبت سال جدید

به مناسبت سال جدید دکتر عبداله قاسمی رییس دانشگاه  آزاد اسلامی استان، دکتر خسروی رییس دبیرخانه هیات امناء استان و اعضای هیات رییسه واحد بروجن با امام جمعه بروجن دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ایسکانیوز، حجه الاسلام والمسلمین سعادت فر ضمن تبریک سال جدید و اعیاد ماه رجب و همچنین ابراز خرسندی از این دیدار با توجه به شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «اقتصاد مقاومتی، تولید- اشتغال» نام‌گذاری شده است، بر تحقق این شعار و مشارکت دانشگاهیان در این امر تاکید کرد.

امام جمعه بروجن با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در سال‌های اخیر در حوزه اقتصاد مقاومتی گفت استفاده از تجارب مجموعه‌های موفق در این حوزه از جمله سپاه و بسیج سازندگی می تواند حرکت رو به رشدی را در جامعه ایجاد کند.

وی حضور جوانان در تمامی عرصه‌ها خصوصا عرصه‌های لازمه جهت تحقق شعار سال را مهم دانست و گفت در سال جدید باید "ایجاد روحیه امید در جوانان" اصلی‌ترین هدف قرار گیرد.

دکتر سعادت‌فر در ادامه با توجه به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری گفت همه مسئولین باید بکوشند تا روحیه اعتماد به مسئولین را بیش از پیش در جامعه تقویت نمایند تا بار دیگر شاهد انتخاباتی پرشور در ایران اسلامی باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هم با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی نیز جزو یکی از موفق ترین نهادها در تحقق اقتصاد مقاومتی بوده است گزارشی از فعالیت‌های دانشگاه در سطح استان در سال گذشته را ارایه کرد.

دکتر قاسمی حمایت از شرکت های دانش بنیان، برگزاری کارگاه های مختلف را از جمله فعالیت های صورت گرفته بر شمرد و ابراز امیدواری کرد امسال نیز با حمایت های بیشتر از این شرکت ها بتوان گامی موثر در زمینه تولید و اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی برداریم.

200/202

دریافت کننده: ناهید سمیعی/انتشار: آخوندی

کد خبر: 758236

وب گردی

وب گردی