برانکو: پرسپولیس یکی از قاطع‌ترین قهرمانی‌های لیگ برتر ایران را به دست آورد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از همه افرادی که به ما تبریک گفتند ممنونم. آنها به ما لطف داشتند و من قدردان تک‌تک‌شان هستم.

به گزارش ایسکانیوز، برانکو ایوانکوویچ پس از بازگشت تیم پرسپولیس به تهران درباره مسجل شدن قهرمانی تیم پرسپولیس، اظهار داشت: این قهرمانی همه را خوشحال کرد. الان همه باید بابت این قهرمان خوشحال باشیم. این قهرمانی را به هواداران تقدیم می‌کنیم و امیدوارم آن را از ما بپذیرند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود این باشگاه می‌خواهد قرارداد او را به مدت پنج سال تمدید کند، گفت: باشگاه برنامه بلند مدت دارد. من از شرایطم راضی‌ام، اما باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

وی با اشاره به پیروزی پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی، خاطرنشان کرد: باید این برد را فراموش کنیم. ما فقط به دیدار مقابل الهلال فکر می‌کنیم. این دیدار بسیار برای ما مهم است. باید بتوانیم الهلال را ببریم و به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

برانکو از همه افرادی که قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را تبریک گفتند، تشکر کرد و ادامه داد: از همه افرادی که به ما تبریک گفتند ممنونم. آنها به ما لطف داشتند و من قدردان تک‌تک‌شان هستم. فکر می‌کنم همه این تبریک‌ها به این دلیل است که پرسپولیس یکی از قاطع‌ترین قهرمانی‌های لیگ برتر ایران را به دست آورد.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده: پورعرب

602

کد خبر: 758549

وب گردی

وب گردی