استادان در تشکل های اسلامی سیاسی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند

حمیدی در مراسم انتخابات شورای مرکزی و دبیر تشکل های اسلامی سیاسی استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار گفت : یکی از نقش های مهم تشکل های اسلامی سیاسی استادان، تنویر افکار عمومی برای حضور حداکثری در انتخابات است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز انتخابات شورای مرکزی و دبیر تشکل های اسلامی سیاسی استادان واحد جویبار (مجمع شهید مطهری) در سالن کنفرانس واحد جویبار با حضور استادان برگزار شد.

دکتر داریوش حمیدی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار گفت: در کشوری خدمت می کنیم که مردم سالاری دینی در آن حرف اول را می زند و این بر اساس جهان بینی اسلامی و ایدئولوژی که اساس آن اعتقادات درونی ما شکل گرفته و یکی از ویژگی های اصلی مردم ایران ولایت مداری است که با وجود ارزشمند شخص ولی فقیه کشور ما هم اکنون در امنیت به سر می برد.

رئیس واحد جویبار افزود : دانشگاه آزاد اسلامی که در سال های دفاع مقدس شکل گرفت امروز به پیشرفت های عظیمی در همه عرصه ها دست یافته و به بزرگترین دانشگاه حضوری جهان تبدیل شد و کسی نمی تواند نقش پررنگ دانشگاه آزاد اسلامی را منکر شود.

او به پیشرفت های چشمگیر این دانشگاه از لحاظ فرهنگی از جمله تشکل های اسلامی سیاسی استادان اشاره کرد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، اساتید فرماندهان جنگ نرم هستند و نقش مهمی را در عرصه‌های فرهنگی ایفا می کنند و همچنین طبق فرمایش امام راحل(ره) که دانشگاه مبدأ تحولات است، استادان بخش مهمی از دانشگاه هستند و به معنای واقعی کلمه می توان این قشر متفکر جامعه بدون در نظر گرفتن جناح های سیاسی بیشترین مشارکت را در امر انتخابات پیش رو داشته باشند.

در این جلسه دکتر حسین شیرگاهی به عنوان دبیر تشکل های اسلامی سیاسی اساتید واحد جویبار (مجمع شهید مطهری) انتخاب شد.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی / انتشار دهنده: پارسا فرخوی

204/201

کد خبر: 761894

وب گردی

وب گردی