سرمربی صربستان:سطح تیم ها در والیبال جهان نزدیک شده است

سرمربی تیم ملی والیبال صربستان،‌گفت: سطح قدرت تیم های والیبال جهان به یکدیگر بسیار نزدیک شده است و نمی توان هیچ تیمی را از پیش برنده دانست.

به گزارش ایسکانیوز، نیکولا گربیچ سرمربی تیم ملی والیبال صربستان روز پنج شنبه در نشست خبری هفته دوم لیگ جهانی در تهران، گفت: همانطور که می دانید سطح تیم ها در والیبال در جهان نزدیک به هم شده است و نمی توان نتایج را پیش بینی کرد. پنج دقیقه کافی است که تمرکز یک تیم قدرتمند از بین برود و نتیجه واگذار شود.
وی ادامه داد: در گروه سختی قرار گرفته ایم اما انتظار دارم که بازیکنانم تمام تلاش و توان خود را برای این رقابت ها به کار گیرند البته همه بازی های این رقابت ها سخت است و نمی توان تنها به چند بازی توجه کرد.
سرمربی تیم والیبال صربستان،‌ گفت: آمده ایم که با شکست تیم های گروه به موفقیت های بیشتر دست یابیم.
وی در پاسخ به این سئوال که در المپیک 2016 حضور نداشتید، چه برنامه ای برای المپیک 2020 دارید و چقدر سخت بود که در ریو غایب بودید؟ گفت: ممنون که خاطره تلخ المپیک ریو را یادآوری کردید، تجربه سختی بود، مخصوصا که از سال 1994 صربستان مرتب در المپیک حضور داشت. بعد از ریو تصمیم گرفتم برنامه ریزی کاملی داشته باشیم که به عنوان اولین تیم سهمیه المپیک کسب کنیم و به مدال نیز در توکیو دست یابیم.
هفته دوم لیگ جهانی والیبال از فردا در ورزشگاه آزادی تهران با حضور تیم های ایران، آرژانتین، بلژیک و صربستان برگزار خواهد شد.

602

کد خبر: 785369

وب گردی

وب گردی