واحد سنندج ظرفیت توسعه رشته های پزشکی را دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج گفت: این واحد دانشگاه ظرفیت های خوبی در بخش توسعه رشته های پزشکی را در اختیار دارد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر محمدقربان کیانی در نشست مدیرکارگروه ارزیابی حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با کارکنان و اعضای هیات علمی دانشکده پرستاری واحد سنندج، گفت: توسعه رشته پزشکی یکی از نیازهای اصلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج است و ظرفیت های خوبی در این بخش در اختیار داریم.

وی ادامه داد: انتظار می رود که در راستای سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین با تعامل و همکاری خوب با دانشگاه علوم پزشکی کردستان، بتوانیم در زمینه توسعه رشته های پزشکی اقدامات مناسبی را در سال جاری اجرایی و عملیاتی کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج از سال 72 دارای دانشکده پرستاری و مامایی است و در این مدت زمان بالغ بر هزار و 100 نفر در این دو رشته تحصیلی از واحد سنندج فارغ التحصیل و جذب بازار کار شده اند.

وی گفت: هم اکنون 711 نفر در دو رشته پرستاری و مامایی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج مشغول به تحصیل هستند و این دانشکده نیز 22 نفر عضو هیات علمی با رشته های تحصیلی مورد نیاز در اختیار دارد.

دکتر کیانی با اشاره به تجهیز و توسعه آزمایشگاه ها برای تقویت رشته های پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، یادآور شد: انتظار می رود که در این بخش بتوانیم از ظرفیت های ایجاد شده به بهترین شکل ممکن بهره برداری کنیم.

در جریان برگزاری این نشست معاونین دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج و همچنین مدیران گروه و اعضای هیات علمی دانشکده پرستاری و مامایی به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

200

کد خبر: 786754

وب گردی

وب گردی