تهران- ایسکانیوز‌: اميد نوروزي با شایستگی صاحب مدال نقره وزن 66 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات اوزان 66، 80 و 130 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از صبح امروز (شنبه) در شهر تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است.

در وزن 66 کیلوگرم امید نوروزی پس از استراحت در دور اول‏،  در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر دیوید کاسکاویلا از ایتالیا را شکست داد. او در دور سوم مقابل فرانک استابلر از آلمان نفر سوم جهان در سال 2013 در يك كشتي نزديك و ديدني با نتيجه 4 بر 3 به برتري دست يافت و راهي مرحله يك چهارم نهايي شد.

ملی پوش کشتی فرنگی کشورمان در اين مرحله مقابل كنسنتاتين استاس از بلغارستان در يك كشتي نزديك و ديدني با نتيجه 3 بر 2 و عليرغم ناداوري به پيروزي رسيد و راهي مرحله نيمه نهايي شد. نوروزي در این مرحله با نتیجه 4 بر یک از سد توماس لورينچ دارنده مدال نقره المپیک 2012 لندن و قهرمان اروپا گذشت و به دیدار فینال راه یافت. او در ديدار پاياني نیز با نتیجه 7 بر 3 مغلوب داوور استفانك از صربستان نفر سوم اروپا شد و با شایستگی به مدال نقره وزن 66 کیلوگرم این دوره از مسابقات رسید.

حبيب اله اخلاقي نماينده وزن 80 كيلوگرم و بهنام مهدي زاده در وزن 130 كيلوگرم امروز در مرحله يك چهارم نهايي از دور رقابت ها كنار رفتند.
کد خبر: 79105

وب گردی

وب گردی