خضری مطرح کرد: لزوم توجه بیشتر به اشنویه

فرماندار اشنویه گفت: اشنویه دارای خاک حاصل خیز و مردمان تلاش گر است بنابراین لزوم توجه بیشتری به این شهر به شدت احساس می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، اسعد خضری امروز در دومین جشنواره کشوری گیلاس این شهرستان که با حضور مدیران ادارات مرتبط و نمایندگان افزون بر 60 رسانه کشوری و محلی برگزار شد اظهار کرد: اشنویه شهری بسیار ویژه در ابعاد مختلف است.

وی تصریح کرد: این شهرستان خاستگاه قهرمانانی ویژه همچون سیامند رحمان و حسن جان فشان است که در ابعاد جهانی و المپیک پرچم کشورمان را به اهتزاز در آورده‌اند.

خضری بیان کرد: اشنویه دارای خاک حاصل خیز و مردمان تلاش گر است بنابراین لزوم توجه بیشتری به این شهر به شدت احساس می‌شود.

فرماندار اشنویه گفت: از افراد مختلف دعوت می‌شود که برای سرمایه گذاری در پروژه‌های مختلف در این شهرستان شرکت کنند و حضور داشته باشند تا در آینده نه چندان دور چهره محرومیت را از این شهرستان بزداییم و توسعه متوازن را ایجاد کنیم.

وی افزود: دولت برای رفع مشکلات و توسعه شهرستان اشنویه در 4 سال گذشته پروژه‌های مهمی را اجرا کرده است.

فرماندار اشنویه گفت: خوشبختانه امروز پروژه بیمارستان 100 تخت خوابی پیشرفت خوبی داشته است و انشالله در سال 97 افتتاح می‌شود.

خضری بیان کرد: هم اکنون در حوزه کشاورزی تعاونی بازسازی شده باغداران اشنویه با 261 عضو در حال فعالیت است.

فرماندار اشنویه اظهار کرد: پروژه‌های بسیاری در اشنویه در دست اجرا و آماده سازی است که به مرور به مرحله بهره برداری و افتتاح رسیده و در اختیار مردم قرار می‌گیرند.

901

کد خبر: 806673

وب گردی

وب گردی