معاون وزیر کشور در گفت و گو با ایسکانیوز: استانداران تا آغاز به کار دولت جدید پروژه ها را پیگیری کنند

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به برگزاری همایش روز گذشته استانداران در گرگان گفت: در همایش استانداران از آنها درخواست کردیم تا در دوران فطرت و تا زمان آغاز به کار دولت دوزادهم آنها فعالیت های خود را افزایش دهند و پروژه ها را پیگیری کنند تا در استان ها احساس کم کاری نشود.

علی اصغر احمدی معاون سیاسی وزیر کشور درباره "همایش منطقه ای استانداری های گلستان، مازندان و سمنان" که روز گذشته با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان، استانداران سه استان، فرمانداران برگزار شد در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، بیان کرد: مطالبات استانداران عموما بر پایه این موضوع بود که تمام افراد باید فعالیت های خود را به ویژه برای تحقق خواسته های مردم به طور عام انجام دهند.

وی افزود: تطبیق حدود وظایف و اختیارات استانداران به تناسبی باشد تا به هنگام مراجعه مردم به آنها حدود اختیاراتشان متناسب با مطالبات مردم باشد.

معاون سیاسی وزیر کشور تصریح کرد: دو درخواست در این همایش داشتم؛ اولا در دوران فطرت یعنی دولت بعدی دوستان فعالیت های خود را افزایش دهند و پروژه ها را پیگیری کنند تا احساس کم کاری نشود و نکته دوم این که براساس مواردی که در این همایش اشاره شد هر حوزه ای از استانداری ها اگر نیاز به برنامه ای داشتند تهیه شود و یا اشکالاتی که در قانون انتخابات با آن مواجه بودند آن اشکالات را فرمانداران دریافت و به وزارت کشور ارسال کنند تا در جهت اصلاح مشکلات بتوانیم گام برداریم.

احمدی همچنین به بخشی از اظهاراتش در این همایش اشاره کرد و گفت: بنده ضمن تشکر از مجموعه دست اندرکار انتخابات این موضوع را یادآوری کردم که دولت جدید، شوراهای جدید و از سوی دیگر برنامه ششم توسعه که به تازگی در مجلس شورای اسلامی تصویب شده، نقشه راهی برای استانداران، فرمانداران، بخشداران و همه مدیران است تا دولت بتواند به مطالبات مردم توجه بیشتری داشته باشد.

لازم به ذکر است، همایش منطقه ای استانداریهای استان های گلستان، مازندران و سمنان صبح روز یک شنبه ( 25 تیرماه 96 ) با حضور احمدی معاون سیاسی وزارت کشور در گرگان برگزار شد .

901/900

کد خبر: 807443

وب گردی

وب گردی