پور حسین : افراد کابینه دولت دوازدهم دلسوز و متعهد باشند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن تاکید بر این که دولت در حوزه اقتصاد عملکرد خوبی نداشته است گفت: افراد کابینه دوازدهم باید متعهد،دلسوز و متخصص باشند.

شکور پور حسین عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز درباره اقدامات دولت برای رفاه اجتماعی مردم گفت: دولت در این زمینه هم کار های خوبی انجام داده و هم ضعف هایی را داشته است.

وی در ادامه بیان کرد: به طور مثال طبق اطلاعاتی که از مراجع رسمی اعلام شده اقدامات دولت در بحث تورم و کنترل آن بد نبوده است اما در بحث بیکاری وضعیت مناسبی را دارا نیستیم و در بحث جذب سرمایه خارجی وضعیت اسفناک است و برای ارز یابی عملکرد دولت مولفه های مختلفی وجود دارد که می توان کارنامه دولت را با آن سنجید.

پور حسین اظهار داشت: دولت در تلاش است که رفاه اجتماعی را به وجود آورد ولی ظرفیت آن محدود است و مشکلات عدیده ای در سطح کشور داریم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: دولت در حوزه بهداشت موفق بوده ولی در حوزه اقتصاد نتوانسته است که موفق باشد.

وی با اشاره به روی کار آمدن کابیه دوازدهم گفت: دولت جدید باید در این دوره دو کار مهم را در پیش بگیرد، اول این که افراد کابینه دوازدهم متخصص، متعهد و دلسوز مردم باشند و برای مرحله دوم در سیاست خارجه باید اقدامات موثری را در حوزه ارتباط بین المللی داشته باشد زیرا اگر این گونه نباشد نمی توانیم سرمایه گذاری خارجی برای کشور داشته باشیم و در نتیجه بیکاری و سایر مسائل حل نخواهد شد.

کد خبر: 823732

وب گردی

وب گردی