سه انتصاب و دو ابقاء در وزارت بهداشت

وزیر بهداشت حکم ابقای دو تن از معاونان وزیر بهداشت و انتصاب رئیس جدید سازمان بیمه سلامت، معاون حقوقی و امور مجلس و همچنین رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی را صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، وزیر بهداشت در حکمی «طاهر موهبتی»- معاون سابق حقوقی وزارت بهداشت- را به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران منصوب کرد.

وی همچنین «ابراهیم گلمکانی» را برای تصدی پست معاون حقوقی و امور مجلس این وزارتخانه و «علی حق بین» را برای ریاست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی انتخاب کرد.

هاشمی در احکام جداگانه دیگری «رضا ملک زاده» - معاون تحقیقات و فناوری- و «باقر لاریجانی» - معاون آموزشی- را در سمت‌های خود ابقاء کرد.

سیدحسن هاشمی هفته گذشته نیز معاونان جدید بهداشت، غذا و دارو و برنامه‌ ریزی راهبری و هماهنگی وزارت بهداشت را معرفی کرد. به این ترتیب «علی اکبر حق دوست» به سمت معاون برنامه ریزی راهبردی و هماهنگی و «علیرضا رئیسی» به سمت معاون بهداشت منصوب شدند. همچنین «غلامرضا اصغری» نیز به عنوان رئیس سازمان غذا و دارو انتخاب شد.

در حکمی دیگر نیز «محمد آقاجانی» به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی منصوب شد. وی که در دولت یازدهم، معاونت درمان وزارت بهداشت را عهده‌دار بود، فعلا با حفظ سمت به سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی منصوب شده است. در این میان «رسول دیناروند» -معاون سابق غذا و دارو -و «علی اکبر سیاری» - معاون سابق بهداشت - به عنوان مشاوران وزیر بهداشت انتخاب شدند.

منبع:ایسنا

کد خبر: 832263

وب گردی

وب گردی