نحستین جلسه شورای ملی مدرسه سینمای ایران با اعضای جدید

نخستین جلسه شورای علمی مدرسه ملی سینمای ایران در سال ۹۶ با حضور اعضای جدید تشکیل شد.

به گزارش ایسکانیوز بر اساس خبر رسیده، در نخستین جلسه شورای علمی مدرسه ملی سینمای ایران در سال ۹۶ که با حضور محمدحسن خوشنویس، حسن بلخاری، مسعود جعفری جوزانی، محمود اربابی، اسماعیل بنی‌اردلان، مرتضی کاظمی، مجید مسچی و روح ‌الله حسینی برگزار شد.

در این جلسه ضمن تاکید بر ضرورت و اهمیت مدرسه ملی سینمای ایران به عنوان نهادی متمایز از سایر مراکز آموزشی و پژوهشی سینمایی، مهمترین کار ویژه مدرسه، شناسایی، انتقال و بومی‌سازی دانش و فناوری ‌های روز سینمای جهان عنوان شد.

حفظ نظام آموزش کارگاهی و استاد - شاگردی ضمن توجه به الزامات این نظام آموزشی، حرکت به سمت نظریه ‌پردازی و تقویت اندیشه و اندیشه‌ ورزی در سینمای ایران، ارتقای مهارت های فنی و حرفه ‌ای فعالان سینما، توجه به حوزه ‌هایی همچون نقد سینمایی، برقراری و گسترش فرهنگ گفتگو و تعامل میان حوزه ‌های نظر و حرفه در سینما از طریق مدرسه از جمله نکات مهم گفتگوی اعضا بود.

شورای علمی مدرسه، مطابق با اساسنامه این مرکز، مسئولیت راهبری علمی و آموزشی مدرسه را بر عهده دارد و مطابق با نظرات و مصوبات این شورا برنامه‌ های آموزشی و پژوهشی مدرسه مدون و اجرا خواهد شد.

501

کد خبر: 833280

وب گردی

وب گردی