آخرین اخبار از انتخاب شهردار کرمانشاه

جلسه انتخاب یا ابقای شهردار کرمانشاه که امروز با حضور ۱۱ نفر اعضای شورای شهر از همان ابتدا به جلسه غیرعلنی تبدیل شد در نهایت بدون نتیجه به پایان رسید.

به گزارش ایسکانیوز سخنگوی شورای شهر کرمانشاه در حاشیه جلسه انتخاب شهردار کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما مخالف طولانی شدن روند انتخاب شهردار هستیم و متأسفانه کرمانشاه از شهرهایی است که هنوز برای انتخاب شهردار به نتیجه نرسیده است.

ابراهیم مرادی افزود: براساس آخرین نظر اعضا مقرر شد گزینه‌های مورد نظر اعضا برای تصدی شهرداری برنامه‌های خود را ارائه دهند تا به انتخاب نهایی دست یابیم.

وی با بیان اینکه چنانچه برنامه‌های ارائه شده از سوی کاندیداها مورد تأیید اعضا قرار نگیرد شهردار فعلی ابقا می‌شود عنوان کرد: جلسه علنی هفته آینده و چند جلسه غیرعلنی نیز در این مدت برگزاری می‌شود.

مرادی با اشاره به اینکه اکنون هشت گزینه برای شهرداری معرفی شده است گفت: حق قانونی اعضای شورای شهر و مردم است که به دنبال بهترین گزینه برای تصدی شهرداری باشند.

وی با بیان اینکه امروز دومین جلسه‌ای بود که 11 نفر گردهم جمع شده بودند اظهار کرد: اعضای شورای شهر حزبی عمل نمی‌کنند و کارکرد شهرداری خدماتی است و باید به دنبال خدمت‌رسانی به همشهریان باشند نه به کارهای حزبی بپردازند و بنده به شخصه به دنبال لابی‌گری نیستم و جناحی فکر نمی‌کنم.

براساس این گزارش جلسه انتخاب یا ابقای شهردار فعلی کرمانشاه امروز با حضور 11 نفر اعضای شورا کار خود را آغاز کرد اما از همان ابتدا به درخواست برخی از اعضا جلسه به سمت غیرعلنی کشانده شد و در نهایت بعد از انتظار خبرنگاران پشت درهای بسته این جلسه نیز بدون نتیجه به کار خود پایان داد.

900

کد خبر: 836012

وب گردی

وب گردی