ابداع جدید استاد دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر در تالیف کتب دانشگاهی

استاد گروه عمران دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر با ابداعی جدید در تالیف کتب دانشگاهی، کتاب«مقاومت مصالح و سازه‌های فلزی» را در قالب کاریکاتور و طنز به رشته تحریر درآورد.

به گزارش ایسکانیوز، به نقل از واحد بردسیر، سلمان علمدار زاده استاد گروه عمران دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر با بیان اینکه درس مقاومت مصالح و سازه‌های فلزی، یکی از دروس بسیار مشکل در مهندسی معماری و عمران محسوب می‌شود، گفت: به منظور تسهیل در یادگیری درس مقاومت مصالح و سازه‌های فلزی و برای به خاطر ماندن مطالب در درازمدت، کتابی در قالب کاریکاتور و طنز نوشتیم که در آن دروس مقاومت و ساختمان‌های‌ فلزی را به زبانی ساده و روان توضیح داده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه مطالعه کتاب مقاومت و ساختمان فلزی برای یک درس دو واحدی در رشته‌ معماری پیچیده است، افزود: این کتاب می‌تواند به عنوان مرجعی کامل برای درس مقاومت مصالح و سازه‌های فلزی استفاده شود.

علمدار زاده از همکاری علی عظیمی و زهرا مهدیزاده در تالیف این کتاب قدردانی کرد و افزود: کتاب«مقاومت مصالح و سازه‌های فلزی» در 416 صفحه و به تیراژ 1000 نسخه از سوی انتشارات گیوا منتشر و در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

گفتنی است از این پژوهشگر تاکنون سه کتاب دیگر با عناوین «سیگنال و سیستم در مهندسی زلزله»، «رفتار لرزه‌ای سازه‌ها در آیین نامه 2800 زلزله» و «آموزش نرم‌افزار CIVIL.3D» به چاپ رسیده است.

کد خبر: 838071

وب گردی

وب گردی