پیام فرهاد رهبر به دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به جشن فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان پیام داد.

به گزارش ایسکانیوز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت جشن فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان پیام صادر کرد.

متن کامل پیام دکتر فرهاد رهبر به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
زگهواره تا گور دانش بجوی

فرزندان عزیزم، دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان
حال که به لطف الهی و کوشش و تاسی از سیره ائمه اطهار (ع)، دوره تحصیل خود را با اراده و توکل بر خدا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با موفقیت سپری کرده اید، صمیمانه این توفیق و کامیابی را به شما و خانواده محترمتان تبریک می گویم.

جای بسی خرسندی است که شما عزیزانم در بزرگترین دانشگاه حضوری جهان به کسب علم و دانش پرداخته اید، مسلما دانش‌آموختگی شما فرهیختگان نقطه شروع همت و تلاش برای آبادانی این سرزمین، زمینه ساز توسعه و تعالی علمی و فرهنگی کشور است.

امید است با بهره‌گیری از تجربیات سال‌های تحصیل خود در دانشگاه آزاد اسلامی بتوانید زمینه پویایی و بالندگی، توسعه علمی و به تبع آن حل مسائل و مشکلات جامعه را به بهترین شکل ممکن فراهم کنید. بی شک این مهم در سایه تعهد و تلاش و مزین بودن به اخلاق اسلامی، محقق می شود.

در پایان ازخداوند متعال می خواهم شما فرهیختگان وارسته با تلاش و جرات علمی خویش بتوانید بستری فراهم سازید تا ایران اسلامی، روز به روز به کمال و تحقق آرمان های والای انقلاب و اسلام نزدیک شود و قله های علم و دانش جهان را فتح کند.

کد خبر: 838619

وب گردی

وب گردی