برخورد مرگبار مینی‌بوس با تراکتور در مسیر میامی-مشهد

مدیرعامل آتش‌نشانی مشهد گفت: 2 نفر در پی برخورد یک دستگاه مینی‌بوس با تراکتور در مسیر میامی-مشهد جان باختند و 6 نفر نیز مجروح شدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری 125، حسن جعفری در شرح جزئیات این خبر افزود: این حادثه شامگاه جمعه، در کیلومتر 18 جاده میامی به مشهد، در حالی روی داد که خودروی مینی‌بوس 11 سرنشین داشت.

وی ادامه داد: به دنبال برخورد خودروی مینی‌بوس با تراکتور، مینی‌بوس از مسیر اصلی منحرف و واژگون شد.

مدیرعامل آتش‌نشانی مشهد همچنین از برخورد یک دستگاه سواری 405 با خودروی واژگون‌شده مینی‌بوس در جاده خبر داد و افزود: با اعلام این سانحه به سامانه تلفنی 125 مشهد، بلافاصله تیم‌های امداد و نجات و پیشگیری از حریق ایستگاه شماره 49 آتش‌نشانی روانه محل حادثه شدند.

جعفری اظهار کرد: بر اثر این سانحه رانندگی، 2 نفر از سرنشینان مینی‌بوس در کابین خودرو محبوس و بر اثر شدت جراحات جان باختند و 4 نفر از سرنشینان مینی‌بوس، راننده میان‌سال تراکتور و راننده سواری پژو 405 نیز مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه «علت حادثه در دست بررسی است»، خاطرنشان کرد: ماموران آتش‌نشانی با حضور بهنگام در محل حادثه ضمن پیشگیری از حریق احتمالی به‌واسطه نشت سوخت از خودروها و برقراری ایمنی در محل، نسبت به رهاسازی حادثه‌دیدگان از میان کابین به‌هم‌پیچیده خودروی مینی‌بوس اقدام کردند.

کد خبر: 846478

وب گردی

وب گردی