پاسخ حماس به درخواست قطع روابط با ایران

ایران و حماس در موضوعات راهبردی نظیر جهان اسلام، مساله فلسطین، مقاومت اسلامی و ایستادگی در برابر استکبار جهانی با یکدیگر ارتباطی قوی و فصل مشترک دارند.

به گزارش ایسکانیوز، «اسامه حمدان» مسئول روابط خارجی حماس که با هیات این جنبش به تهران سفر کرده امروز (شنبه) درباره فشارهای آمریکا و رژیم صهیونیستی جهت دوری گزیدن حماس از ایران و قطع روابط با محور مقاومت تاکید کرد: این شاید آرزوی برخی باشد که حماس از جمهوری اسلامی ایران جدا شود.

وی افزود: من معتقدم که همین حضور هیات حماس در تهران به معنای این است که حماس هرگز از ایران به عنوان همپیمان همیشگی خود دوری نخواهد گزید.

مسئول روابط خارجی حماس تاکید کرد: فصل مشترک روابط حماس و ایران بسیار گسترده تر از آن است که با فشارهای این چنینی از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی خدشه ای به آن وارد شود.

حمدان افزود: ایران و حماس در موضوعات راهبردی نظیر جهان اسلام، مساله فلسطین، مقاومت اسلامی و ایستادگی در برابر استکبار جهانی با یکدیگر ارتباطی قوی و فصل مشترک دارند.

وی در پایان تاکید کرد: این آرزوی آمریکایی ها و رژیم صهیونیستی هرگز محقق نخواهد شد و روابط ما با ایران تا زمان آزادی فلسطین ادامه پیدا خواهد کرد.

کد خبر: 849305

وب گردی

وب گردی