رشد 800 درصدی نمایشگاه یازدهم درخصوص تولید محتوای خلاق

مشاور خلاقیت و نوآوری رئیس سازمان فرهنگی –هنری شهرداری تهران گفت: یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال یکی از دستاوردهای خلاق و بی بدیل کشور در حوزه فضای مجازی است.

به گزارش ایسکانیوز از یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال، عبدالرضا کردی گفت: در بازدیدهای میدانی از نمایشگاه رسانه های دیجیتال میزان رشد امور و برنامه های نمایشگاه مورد ارزیابی قرار گرفت.

مشاور خلاقیت و نوآوری رئیس سازمان فرهنگی – هنری شهرداری تهران اضافه کرد: بر این اساس به لحاظ رشد محتوایی نمایشگاه رسانه های دیجیتال درخصوص ارائه محتواهای تازه تر، پاسخگوتر برای مخاطبان و بازدیدکنندگان نسبت به سال گذشته یک رشد چشمگیر و برابر250 درصد یافت.

وی افزود: یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال به لحاظ مخاطبین و بازدیدکنندگان و نیز فعالیت و پاسخگویی متخصص و صاحب نظران در حیطه های رسانه شناسی ، سواد رسانه ای ،آسیب های رسانه ای رشد 400 درصدی نسبت به سال قبل یافت.

کردی در ادامه اظهار کرد: در حوزه رشد عمومی تقریباً بین 250 تا 270درصد شاهد رشد مخاطب بودیم و به لحاظ تولید محتوای خلاق رشد 800درصدی بوجود آمد که نشانگر این امر است که برنامه ها و محتواهای جدیدی در بخش خدمات اجتماعی و روانشناسی، شهروندی، علمی و.. در حوزه فضای مجازی رخ داده است.

مشاور خلاقیت و نوآوری رئیس سازمان فرهنگی –هنری شهرداری تهران یادآور شد: برای نخستین بار حوزه علوم پزشکی را بعنوان نوآوری جدید در نمایشگاه رسانه های دیجیتال مشاهد کردیم.

وی یادآور شد: نرم افزارها و برنامه های بسیار جالبی در زمینه استارتاپ ها به همکاری دانشگاه صنعتی شریف به صورت یک فرآیند از پیش تعیین شده و هدایت شده درنمایشگاه به چشم خورد. بخش استارتاپ ها در حوزه های دانش آموزی، دانشجویی وفضای آزاد در سال جاری نسبت به سال گذشته حداقل 300 تا 400درصد رشد داشت.

وی به حضور چشمگیر بخش دفاع مقدس در این دوره از نمایشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: تمام این مسائل نشان می دهد ما به صورت ملی در خصوص فضای مجازی و فناوری های مرتبط با فضای مجازی رشد قابل ملاحظه و ارزشمندی کسب کرده ایم و باید گفت این نمایشگاه یکی از دستاوردهای خلاق و بی بدیل کشور در حوزه فضای مجازی است.

502

کد خبر: 872416

وب گردی

وب گردی