اظهارات جنجالی قاضی آمریکایی

یک قاضی آمریکایی در پیامی « به نمایندگی از همه مردان » در صفحه فیسبوک خود نوشت طی 50 سال گذشته با 50 زن رابطه داشته است.

به گزارش ایسکانیوز، یک قاضی آمریکایی در واکنش به جنجال‌ها در سطح ملی در مورد آزارهای جنسی در این کشور، روز جمعه در پیامی « به نمایندگی از همه مردان » در صفحه فیسبوک خود نوشت طی 50 سال گذشته با 50 زن رابطه داشته است.
بیل اونیل (Bill O'Neill) قاضی دادگاه عالی اوهایو در این پیام خود از ال فرانکن، سناتور دموکرات مینه سوتا دفاع کرد. ال فرانکن هفته گذشته به خاطر رفتار جنسی نامناسبی که بر خلاف میل یک مجری زن در سال 2006 با وی داشته است، عذرخواهی کرد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، بیل اونیل که برای انتخابات فرمانداری سال آینده نیز نامزد شده است، در این پیام نوشت: « حالا که همه از سناتور ال فرانکن انتقاد می کنند، وقت آن است که به نمایندگی از همه مردان سخن بگویم. من به عنوان نامزد انتخابات فرمانداری سال آینده، می خواهم به رقیبانم کمک کنم تا در وقتشان برای انجام تحقیقات درباره خودم صرفه جویی کنند.»
وی افزود: « در 50 سال گذشته من با حدود 50 زن بسیار زیبا رابطه جنسی نزدیک داشتم.»
وی در پایان از خشم و جنجال ملی کنونی درخصوص شکاف‌های جنسی قدیمی چندین دهه پیش ابراز دلسردی کرد و خواستار رسیدگی به مسائل سیاسی مهمتری از قبیل بیمارستان‌ها و حشیش شد.
این اظهارات انتقادهای شدیدی را در اوهایو به خصوص از سوی رئیس دادگاه عالی اوهایو که خود یک زن است، به دنبال داشت.
بنابر اعلام سایت اطلاع رسانی cleveland.com ، این مقام قضایی ایالت اوهایو گفت: « این تحقیر تکان دهنده برای زنان اعتماد عمومی به اقتدار دستگاه قضایی کشور تضعیف می کند.»

کد خبر: 872644

وب گردی

وب گردی