محسن فروزان: بیرانوند را فریب دادم اما بدشانسی آوردم/ هدیه ای که به پرسپولیسی ها دادیم را پس می گیریم/ برای قهرمانی با حریفانمان در زمین می جنگیم

دروازه بان تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: بیرانوند را فریب دادم و زیبا ترین پنالتی را به پرسپولیس زدم که از شانس بد من توپ به تیردروازه برخورد کرد .

محسن فروزان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و در این بازی با فشاری که به پرسپولیس وارد کردیم می توانستیم پیروز میدان باشیم.شاگردان برانکو یک موقعیت خطرناک هم نداشتند و 90 دقیقه تحت فشار بودند و با بدشانسی سه امتیاز را از دست دادیم.

وی افزود: بیرانوند را فریب دادم و زیباترین پنالتی را به پرسپولیس زدم که از شانس بد من توپ به تیردروازه برخورد کرد و وارد دروازه نشد.دو هفته است که بدشانسی گریبان گیرمان شده است.از مهدی تارتار،هم تیمی ها و هواداران عذر خواهی می کنم.

فروزان ادامه داد: کامیابی نیا با خطای 100 درصد توپ را گرفت و داور و کمک داور در آن صحنه اشتباه کردند و همان اشتباه باعث شد در ثانیه های پایانی بازی از پرسپولیس شکست بخوریم.

دروازه بان پارس جنوبی خاطرنشان کرد: در ابتدای لیگ خود تارتار و مسوولان باشگاه هم اعلام کردند که ما دنبال قهرمانی نیستیم اما الان سرنوشت پارس جنوبی طوری رقم خورده که می توانیم قهرمان شویم و در ادامه مسابقات با تلاش بازیکنان جایگاه واقعی مان را پس خواهیم گرفت.صدر جدول را خودمان به پرسپولیس هدیه کردیم و در دو هفته آینده به بالای جدول می رسیم.

وی اظهار داشت: تیم های بزرگ دنیا مثل رئال مادرید و بارسلونا هم از حریفان خود شکست می خورند و نباید امیدمان را از دست بدهیم و تنها باید در زمین بجنگیم.

600

کد خبر: 876396

وب گردی

وب گردی