اعتبار ۴ خطه شدن جاده شهرکرد ـ شلمزار تأمین می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری گفت: اعتبار ۴ خطه شدن جاده شهرکرد ـ شلمزار از محل اعتبارات ملی و استانی تأمین می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، قاسم قاسمی بعد از ظهر امروز در نشست با فرماندار شهرکرد در حوزه بررسی مشکلات جاده شهرکرد ـ شلمزار اظهار داشت: 4 کیلومتر از مجموع 13 کیلومتر این جاده در روستای شمس‌آباد است که عملیات اجرای پروژه آغاز شده است.

وی با اشاره به مشکلات کشاورزان در این حوزه افزود: کارشناسانی از سوی کشاورزان، راه و شهرسازی و فرمانداری معرفی و هم‌زمان با کار کارشناسی عملیات اجرای پروژه نیز انجام می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به مطالبات پیمانکاران پروژه و تأمین خسارت‌های کشاورزان بیان کرد: پس از کارشناسی پروژه میزان اعتبار مورد نیاز برآورد و از محل اعتبارات استانی و ملی تأمین و به حساب پیمانکاران و کشاورزان واریز می‌شود.

حمید ملکپور، فرماندار شهرکرد نیز در این جلسه اظهار داشت: با اجرای پروژه 4 خطه شده جاده شهرکرد ـ شلمزار زمین‌های کشاورزی شمس‌آباد که در مسیر جاده بوده‌اند دچار خسارت شده‌اند که این خسارت‌ها جبران می‌شود.

وی افزود: مشکلات این جاده در حوزه شهرستان شهرکرد بررسی و رفع می‌شود و اگر مشکلی نیز وجود دارد در حوزه سایر شهرستان‌ها است.

901

کد خبر: 885915

وب گردی

وب گردی