مراسم اختتامیه و قدردانی از پژوهشگران برتر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدملایر گفت:اهداف بلند مدت واحد ملایر هدایت فعالیت‌های واحد به سمت دستیابی به دانشگاه کارآفرین که ثمره آن بهره مندی مردم از دستاوردهای علمی پژوهشی است، هست.»

به گزارش ایسکانیوز،دکتر عباس ملک حسینی در مراسم اختتامیه و قدردانی از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر که با حضور مسئولان شهری، استادان و دانشجویان دانشگاه در سالن اجتماعات این واحد برگزار شد با ارائه گزارش از فعالیتهای پژوهشی انجام شده در سطح واحد گفت: «اهداف بلند مدت واحد ملایر هدایت فعالیت‌های واحد به سمت دستیابی به دانشگاه کارآفرین که ثمره آن بهره مندی مردم از دستاوردهای علمی پژوهشی است، هست.»

وی با توجه به تلاش بسیار خوب واحد درباره فعالیتهای دانش‌بنیان از راه‌اندازی پژوهشکده اسکان در واحد ملایر با هماهنگی سازمان مرکزی دانشگاه خبر داد و از مساعدت‌های دکتر رنجبر و دکتر داد در این راستا قدردانی کرد.

ملک حسینی با توجه به اقدام واحد در زمینه ساخت مسکن‌های موقت و کانکس‌های تاشو برای زلزله زدگان، گفت: «پژوهشگران واحد بر آنند تا در راستای خدمت رسانی به زلزله زدگان مسکن‌های موقت با بنیان علمی و بر اساس اصول مهندسی آماده و مورد بهره‌برداری قرار دهند.»

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر هم با قدردانی از فعالیتهای پژوهشی انجام شده در دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور و تلاش‌های انجام شده در واحد ملایر ابراز امیدواری کرد که فعالیتهای پژوهشی دانشگاه به سمت و سویی حرکت کند که نتیجه این تلاشها منجر به اشتغال و تولید علم و صنعت و ثروت شود.

عبدالعظیم رضایی بر ضرورت همسویی صنعت و دانش تأکید و از فعالیتهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر در این راستا قدردانی کرد.

دکتر سلیمانی معاون پژوهشی واحد ملایر نیز با ارایه گزارش مفصل از دستاوردهای پژوهشی واحد به تلاشهای مراکز دانش بنیان این واحد نام برد.

به همت حوزه معاونت پژوهشی و فناوری واحد در طول هفته پژوهش برنامه‌های مختلفی از جمله مسابقه سازه‌های ماکارونی و نجات تخم مرغ و جلسات سخنرانی در سطح واحد برگزار شد.

در ادامه جلسه از پژوهشگران برتر واحد دکتر عماد رضایی، دکتر مظاهر روزبهانی و دکتر حسین سلیمانی و از برندگان مسابقه سازه‌های ماکارونی و نجات تخم مرغ و فناوران برتر واحد قدردانی شد.

204

کد خبر: 887837

وب گردی

وب گردی