برانکو هم از پرسپولیس خسته شده/ گرشاسبی کجای فوتبال بوده/ نه بیرانوند و نه حسینی، حقیقی بهتر است/ عابدزاده در سطح تیم ملی نیست

دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم برانکو هم دیگر از پرسپولیس خسته شده است و شاید پیشنهاد بهتری دارد که نمی‌خواهد قراردادش را تمدید کند.

وحید قلیچ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: من شرایط پرسپولیس را خوب نمی‌بینم، حتی نگرانم با ادامه این وضعیت، لیگ برتر را هم از دست بدهند. به نظر من دور و بر پرسپولیس خراب است و جمع و جور کردن شرایط از عهده برانکو هم خارج است. وقتی یک مدیر غیر فوتبالی اختیار باشگاه را در دست می‌گیرد، همین می‌شود. آقای گرشاسبی کجای فوتبال بوده؟ یک مدیر دولتی که درد فوتبالیست را نمی‌فهمد. مگر من می‌توانم مدیریت یک اداره را بر عهده بگیرم؟

وی با اشاره به عدم تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ گفت: به نظرم برانکو هم دیگر از حواشی پرسپولیس خسته شده است و شاید پیشنهاد بهتری دارد که نمی‌خواهد قراردادش را تمدید کند.

دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شکستن رکورد کلین‌شیت لیگ برتر ابتدا توسط علیرضا بیرانوند و سپس سید حسین حسینی تصریح کرد: این اتفاق بسیار خوبی است و خوشحالم که شاهد رقابت میان دروازه‌بان‌ها هستم. رکوردها باید شکسته شوند و این مسئله جذابیت لیگ را بیشتر می‌کند.

قلیچ در پاسخ به این سؤال که از میان بیرانوند و حسینی، کدام دروازه‌بان را شایسته قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی در جام جهانی می‌داند، خاطرنشان کرد: هیچ کدام، علیرضا حقیقی از هر دو آنها بهتر است. درست است که در حال حاضر تیم باشگاهی ندارد اما تجربه یک دوره حضور در جام جهانی را دارد. یک دروازه‌بان هم در جام جهانی 1994 تیم باشگاهی نداشت اما خوب ظاهر شد. البته ما نمی‌دانیم در ذهن کارلوس کی‌روش چه می‌گذرد و در نهایت اوست که ترکیب را انتخاب می‌کند.

وی در پایان، در خصوص اینکه آیا امیر عابدزاده را هم گزینه مناسبی می‌بینید یا خیر، تأکید کرد: عابدزاده در سطح تیم ملی نیست. به صزف اینکه پدرش دروازه‌بان بوده که نمی‌توان او را به جام جهانی برد. چرا می‌خواهیم خودمان را گول بزنیم؟ به این فیلم‌ها توجه نکنید. من او را در سطح تیم ملی نمی‌بینم.

604

کد خبر: 894520

وب گردی

وب گردی