آخرین وضعیت صدور حکم شهردار بروجرد از زبان اعضای شورای شهر

دو نفر از اعضای شورای اسلامی شهر بروجرد آخرین وضعیت صدور حکم شهردار بروجرد را اعلام کردند.

به گزارش ایسکانیوز، علی روزبهانی عضو شورای اسلامی شهر بروجرد با اشاره به موضوع صدور حکم شهردار بروجرد از سوی وزارت کشور اظهار داشت: قضیه‌ای در مورد رد آقای «جاوید پور» هنوز درست نیست و در حال حاضر من در وزارت کشور هستم.

وی بابیان اینکه در حال حاضر وزارت کشور درگیر یک سری مسائل بوده و حکم تائید خیلی از شهرداران کشور به تعویق افتاده است و تنها مختص به شهرداری بروجرد نیست عنوان کرد: فکر می‌کنم وزارت کشور دید حزبی درزمینهٔ شهردار بروجرد دارد و می‌گوید که «جاوید پور» اصلاح‌طلب نیست و یکی دیگر از عوامل تأخیر در تائید حکم شهردار بروجرد این موضوع است.

این عضو شورای اسلامی شهر بروجرد بابیان اینکه احتمال اینکه در چند روز آینده حکم شهردار تائید شود وجود دارد گفت: در حال حاضر وزیر کشور حکم شهردار بروجرد را امضا نکرده اما تائید کرده است.

روزبهانی بیان داشت: وزیر کشور تائید کرده است که شهردار شود و دستور داده‌اند که اقدام شود اما نامه باید تایپ شود و آن را امضا و ارسال می‌کنند و در حال حاضر حکم شهردار بروجرد در این مرحله است.

وی عنوان کرد: ظرف یک تا دو روز آینده احتمال تائید حکم شهردار وجود دارد.

اشرف چگنی عضو دیگر شورای اسلامی شهر بروجرد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با تائید و یا عدم تائید حکم شهردار بروجرد اظهار داشت: در حال حاضر مشخص نیست و هنوز نتیجه را به ما نداده‌اند.

وی بیان داشت: وزیر دستور صدور حکم شهردار بروجرد را داده است، اما آقای «افشار» که مدیرکل شهرداری‌ها است اعلام کرده است که من باید دوباره در این رابطه با وزیر صحبت کنم.

این عضو شورای اسلامی شهر بروجرد بابیان اینکه مدیرکل شهرداری‌های وزارت کشور علاقه‌ای ندارد که آقای «جاوید پور» شهردار بروجرد شود گفت: وزیر دستور داده است اما مدیرکل شهرداری‌ها اجازه نمی‌دهد.

چگنی بیان داشت: هنوز نتیجه دقیق و قطعی معلوم نیست.

منبع: مهر

901/900

کد خبر: 895531

وب گردی

وب گردی