تخریب 4 خانه روستایی در زلزله ۴.۷ ریشتری کرمانشاه

به گفته بخشدار کوزران از توابع شهرستان کرمانشاه براساس برآوردهایی که تاکنون انجام شده چهار واحد مسکونی روستایی بر اثر زلزله امشب خسارت دیده اند.

به گزارش ایسکانیوز حمید شرفی گفت: پس از وقوع این زلزله برق برخی از روستاها قطع و سیستم مخابرات دچار اخلال شد که خوشبختانه این مشکلات اکنون برطرف شده است.

بخشدار کوزران با بیان اینکه این زلزله خسارت جانی نداشته است، عنوان کرد: تیم های امدادی هم اکنون در منطقه حضور دارند و در مناطق روستایی به گشت زنی می پردازند.
محمدامین عزیزی مدیر روابط عمومی هلال احمر استان کرمانشاه نیز در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: تیم های امداد و نجات هلال احمر هم اکنون در منطقه حضور دارند و در حال رسیدگی به مردم مناطق روستایی هستند.
زلزله ای به بزرگی 4.7 ریشتر‌ ساعت 19 و 26 دقیقه بخش کوزران را لرزاند، این ‌زمین لرزه علاوه بر کرمانشاه در شهرهای منطقه اورامانات و سنندج نیز احساس شد.
بخش کوزران با 108 روستا و 17 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری شهر کرمانشاه واقع شده است.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود 90 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.

معاون امداد و نجات هلال احمر کرمانشاه از تخریب چند خانه روستایی در پی زلزله امشب کرمانشاه خبر داد.

به گزارش ایسنا، پیمان یاوری، معاون امداد و نجات هلال احمر کرمانشاه در ‌مورد نتیجه بررسی‌های اولیه تیم‌های ارزیاب از مناطق زلزله‌زده گفت: در بررسی صورت گرفته از پنج روستا تیم‌های ارزیاب، تخریب چند خانه روستایی را گزارش کرده‌اند و تاکنون هیچ تلفات مالی و جانی دیگری نداشته است.

ساعت ۱۹:۲۶ امروز‌ (چهارشنبه) زلزله ۴.۷ ریشتری در عمق ۱۰ کیلومتری حوالی کوزران در استان کرمانشاه را لرزاند.

700

کد خبر: 895661

وب گردی

وب گردی