وظایف مجمع استانداران چیست؟

دبیر مجمع استانداران کشور گفت: اینکه تاکنون در ۲۴ استان جلسات مجمع استانداران کشور برگزار شده است، و مجمع استانداران فارغ از هر‌گونه تفکر سیاسی برای انتقال تجارت آمادگی دارد.

به گزارش ایسکانیوز، حسین طاهری شب گذشته در نشست خبری استانداران ادوار خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجمع استانداران کشور مجموعه‌ای صنفی غیردولتی و غیرانتفاعی است که اعضای آن را بدون استثنا از استانداران کشور تشکیل می‌دهند که در زمانهای مختلف در مسئولیت استاندار بوده و یا هستند.

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این مسئولیت را برعهده گرفته و از سال 84 به رسمیت شناخته شده است، افزود: در حال حاضر بیش از 220 نفر عضو مجمع استانداران کشور هستند که کار مجمع در نقاط مختلف کشور دنبال می‌شود.

دبیر مجمع استانداران کشور گفت: مجمع استانداران جمعی است که به عنوان یک مرکز فکر تجربه عملی برای همه اعتقادات است و همه کسانی که خواسته باشند از این مرکز فکر استفاده کنند این مجمع آمادگی لازم را دارد.

طاهری افزود: این مجمع می‌تواند اتاق فکر خوبی بوده و می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد و در کنار این کمیته استانی مجموعه استانداری اتاق فکر بالاتر آمادگی دارد به جز استان مسائل استانها را مورد بررسی کارشناشی قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه مجمع استانداران کشور دارای مصوب نامه است افزود: هدف این است تجربیات مدیران را به استانداران وقت منتقل کنند و اولین هدف مجمع استانداران این است که این تجربیات هم به مسئولان بعدی منتقل کنند که برای این کار تشکیل جلسات خوب ومفید است.

وی بیان داشت: در این مجمع استانداران عضو مجمع فارغ از هر گونه تفکر سیاسی واختلاف سلیقه برای انتقال تجارت خود به استانها آمادگی دارند.

کد خبر: 895899

وب گردی

وب گردی