صداقت و درست بودن از جمله ویژگی‌های خبر خوب است

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: واقعی بودن، صداقت و درست بودن از جمله ویژگی‌های خبر خوب است و کسی که خبر می‌نویسد باید دارای ذهن و نگاه مثبت باشد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس ،‌حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در خصوص «ویژگی خبر خوب» گفت: پس از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، به آستانه پختگی جمهوری اسلامی در راستای اندیشه امام(ره) می‌رسیم و برگزاری جشنواره خبر خوب، کار بسیار خوبی است که خبرگزاری فارس انجام داده است.

وی ادامه داد: آن چیزی که امروز جامعه به آن نیاز دارد مبتنی بر واقعیت، امید، انگیزه و اعتماد است که برخاسته از روح حاکم بر انقلاب اسلامی است.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان افزود: امروز واقعیت‌های درونی نظام و پیشرفت‌هایی که در عرصه‌های مختلف شاهد هستیم بسیار گسترده است و اگر می‌خواهیم پیش از این پیشرفت داشته باشیم باید امید، نشاط و پویایی در دل دانش‌آموزان کاشته شود که خبر خوب که مبتنی بر واقعیت است، می‌تواند اثر بخش باشد.

علامتی با اشاره به ویژگی خبر خوب گفت: واقعی بودن، صداقت و درست بودن از جمله ویژگی‌های خبر خوب است و کسی که خبر می‌نویسد باید دارای ذهن و نگاه مثبت باشد.

706

کد خبر: 898094

وب گردی

وب گردی