آغار فروش بلیت فیلم‌های جشنواره فجر/بلیت‌های چهار سینما کامل فروخته شد

فروش اینترنتی بلیت های جشنواره فیلم فجر از امروز ساعت 10 صبح امروز آغاز شد و این در حالی‌ست که چهار سینما در همان ساعت اولیه تمامی بلیت ها خود را به فروش رساندند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، پیش فروش بلیت های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از امروز، 30 دی ماه ساعت 10 آغاز شد. بلیت های پیش فروش شده 6 و 7 بهمن ماه به خریداران ارائه خواهد شد.

بلیت ها در دو گروه «الف» و «ب» به فروش می رسند که گروه «الف» شامل سینماهای پردیس آزادی، فرهنگ، پردیس کورش، پردیس مگامال، پردیس چارسو، اریکه ایرانیان ،استقلال، جوان و ماندانا است و این سری 11 تایی با قیمت 132000 تومان به فروش می رسد.

گروه «ب» هم شامل سینماهای پردیس راگا، پردیس کیان و پردیس تماشا است که بلیت های این گروه با قیمت 88000 تومان در اختیار مخاطبان قرار می گیرد ضمن اینکه فروش بلیت در گیشه سینماهای گروه «الف» 15000 تومان و در گیشه سینماهای گروه «ب» 10000 تومان خواهد بود.

بر اساس این خبر، پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره ساعت 24 دوشنبه دوم بهمن ماه به پایان خواهد رسید.

به گزارش ایسکانیوز، در همین ساعت اولیه آغاز پیش فروش، سینماهایی چون «آزادی»، «کوروش»، «فرهنگ» و «چارسو» تمامی بلیت های خود را به فروش رسانده اند.

نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای متقاضی می‌توانند در تاریخ چهارشنبه چهارم و پنجشنبه پنجم بهمن ماه با ارائه نامه رسمی از نهاد یا سازمان متبوع با مراجعه حضوری به محل پیش‌فروش واقع در پردیس ملت، بلیت‌های مورد نظر خود را خریداری نمایند.

سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از 12 تا 22 بهمن ماه 1396 به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده برگزار خواهد شد.

501

کد خبر: 898820

وب گردی

وب گردی