خاطرات مستند «خسرو شاهی» منتشر شد

کتاب «خاطرات مستند سید هادی خسروشاهی درباره طرح مرکز فرهنگی – اسلامی اروپا (لندن)» از سوی انتشارات کلبه شروق منتشر شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، کتاب «خاطرات مستند سید هادی خسروشاهی درباره طرح مرکز فرهنگی – اسلامی اروپا (لندن) به تازگی توسط انتشارات کلبه شروق راهی بازار نشر شد.

در مقدمه این کتاب به قلم استاد خسروشاهی آمده است: «خاطرات مستند درباره طرح ایجاد یک مرکز فرهنگی – اسلامی در اروپا از سفرهای متعدد و مکرر این­جانب به لندن نشأت گرفت. در این سفرها با حجم گسترده و باور نکردنی فعالیت­های تبلیغی همه­ جانبه دشمنان اعم از غربی و عربی، روبرو شدم که عمدتاً بر ضد نظام نوپای جمهوری اسلامی بود. نتایج برداشت­ها را همراه طرحی نظام­ مند، درباره ضرورت ایجاد یک هسته مرکزی فرهنگی – اسلامی در اروپا، تنظیم و به محضر امام خمینی (ره) و مسئولین رسمی جمهوری اسلامی ارائه و عرضه کردم که مورد قبول و پسند قرار گرفت.»

مطالعه این کتاب برای علاقمندان به انقلاب اسلامی، فعالان بین ­المللی و حتی فعالان و مسئولان فرهنگی داخل کشور ارزشمند است و برای فعالان عرصه بین­ المللی یک طرح برای راه ­اندازی مرکز فرهنگی و اسلامی در خارج از کشور را ارائه می دهد البته خواندن این کتاب برای فعالان فرهنگی کشور نیزدرس­های بزرگی به همراه دارد.

تاکنون خاطرات مستند استاد خسروشاهی درباره شخصیت ها و جریاناتی چون آیت الله کاشانی، علامه طباطبایی، آیت الله طالقانی، علامه سید مرتضی عسکری و... منتشر شده است.

چاپ اول کتاب «خاطرات مستند» در 112 صفحه و با قیمت 6000 تومان عرضه شده است.

علاقمندان برای تهیه این کتاب و سایر مجموعه خاطرات مستند خسروشاهی می ‌توانید به انتشارات کلبه شروق واقع در قم ابتدای خیابان صفاییه و یا در تهران به فروشگاه کتاب موسسه اطلاعات واقع در خیابان انقلاب روبروی دانشگاه تهران مراجعه کنند.

502

کد خبر: 898979

وب گردی

وب گردی