سیسی مسئول و سخنگوی رسمی کمپین انتخاباتی خود را تعیین کرد

عبدالفتاح سیسی، رییس جمهور مصر "محمود کارم" را به عنوان هماهنگ کننده کمپین انتخاباتی و "ابو شقه" را به عنوان نماینده قانونی و سخنگوی رسمی کمپین خود انتخاب کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از "روسیا الیوم"، عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر در پست خود در شبکه های ارتباط اجتماعی نوشت: به اطلاع ملت بزرگ مصر می رسانم که در راستای مسائل گذشته و مسئولیت های ملی که بر دوش من است و نامزدی ام برای انتخابات ریاست جمهوری، "محمود کارم" را به عنوان هماهنگ کننده کمپین انتخاباتی ام و محمد بهاء الدین"ابو شقه" را به عنوان نماینده قانونی و سخنگوی رسمی کمپین انتخاب کرده ام.

چند روز پیش السیسی در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی فیسبوک نوشت: اجازه بدهید نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری آینده اعلام کنم و امیدوارم صرف نظر از کاندیدایی که به آن رأی می دهید، حجم مشارکت خود را به جهانیان نشان دهید.

قرار است انتخابات ریاست جمهوری مصر در داخل کشور به مدت سه روز (۲۶ تا ۲۸ مارس) برگزار شود. این انتخابات همچنین در خارج از کشور در روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مارس برگزار خواهد شد.

عبدالفتاح السیسی در حالی برای انتخابات ریاست جمهوری مصر کاندیدا می ‌شود که تقریبا در کارزار انتخاباتی پیش رو رقیب جدی ندارد.

کد خبر: 900477

وب گردی

وب گردی