پیام رسان تلگرام از روی أپ استور حذف شد

یک روز پس از آنکه نسخه ی جدید تلگرام با نام تجاری تلگرام x در دسترس کاربران قرار گرفت، أپل بدون اطلاع قبلی هر دو نسخه ی تلگرام و تلگرام x را از روی أپ استور حذف کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ یک روز پس از آنکه نسخه ی جدید تلگرام با نام تجاری تلگرام x در دسترس کاربران قرار گرفت، أپل بدون اطلاع قبلی هر دو نسخه ی تلگرام و تلگرام x را از روی أپ استور حذف کرد.
هنوز خبر دقیق علت حذف تلگرام از أپ استور رسانه ای نشده است ولی عده ای آن را مرتبط با ارائه ی نسخه ی جدید تلگرام می دانند و در این زمینه پاول دوروف، مدیر تلگرام در توییتر خود نوشت: شرکت اپل به ما هشدار داد که محتوای نامناسب در دسترس کاربران ما قرار گرفته است و به همین دلیل هر دو اپلیکیشن تلگرام و تلگرام ایکس از اپ‌استور حذف شدند. به محض اینکه ما محافظت‌های لازم را انجام دهیم، انتظار داریم که این اپلیکیشن‌ها به اپ‌استور بازگردند.

پس از آنکه چندی پیش اسنپ و خیلی از اپلیکیشن های ایرانی از أپ استور حذف شده بود و محدودیت هایی را برای استفاده کنندگان از این نرم افزارهای داخلی به وجود آورده بود؛ حذف تلگرام نیز چالش هایی را برای کاربران این پیام رسان به همراه داشته است با این تفاوت که حذف تلگرام از أپ استور، مختص ایران و کاربران ایرانی نیست و کاربران این پیام رسان در سراسر دنیا برای دانلود و نصب این اپلیکیشن از روی أپ استور با مشکل مواجه شده اند.

کد خبر: 903234

وب گردی

وب گردی