کشف 21 قلم اموال مسروقه از مخفیگاه یک سارق

رئیس کلانتری ۱۳۷ نصر، با اشاره به دستگیری یک سارق لوازم داخلی خودرو در محدوده گیشا، گفت: در بازرسی از مخفیگاه این متهم ، 21 قلم انواع اموال مسروقه از جمله ده ها دستگاه گوشی تلفن همراه، کشف شد.

به گزارش خبرنگار انتظامی ایسکانیوز، سرگرد "عباس جمشیدی" گفت: با شکایت شهروندان ساکن خیابان کوکب واقع در محدوده گیشا، مبنی بر حضور یک سارق در محل و تجمع سارقان در مخفیگاهش، تیمی از ماموران وارد عمل شده و بررسی های لازم در این خصوص را انجام دادند.
وی افزود: طی بررسی های صورت گرفته مشخص شد که فردی به نام "ح" که از سارقان سابقه دار است، ضمن پاتوق کردن مخفیگاه مجردی خود، اقدام به فروش لوازم مسروقه ای که به سرقت برده است، می کند.
این مقام انتظامی گفت: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت که متعاقبا دستور بازداشت متهم و بازرسی از مخفیگاه وی صادر و ماموران با رعایت موازین حقوق شهروندی وارد مخفیگاه متهم شده و او را دستگیر کردند.
سرگرد جمشیدی،گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم نیز، 12 دستگاه گوشی تلفن همراه و تعدادی اموال مسروقه دیگر کشف که ضمیمه پرونده شد و به همراه متهم به کلانتری منتقل شد.
رئیس کلانتری 137 تصریح کرد: متهم در بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت گوشی های تلفن همراه و لوازم داخلی خودرو شهروندان اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

پایگاه خبری پلیس

705

کد خبر: 903605

وب گردی

وب گردی