ثبات نرخ خدمات قالیشویی در روزهای پایانی سال

رییس اتحادیه قالیشویان تهران با اشاره به ثبات نرخ خدمات قالیشویی در شب عید گفت:رکود در این صنف هنوز ادامه دارد.

حمید محمدی رییس اتحادیه قالیشویان تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی ایسکانیوز با اشاره به ثبات نرخ خدمات قالیشویی در روزهای پایانی سال گفت:با توجه به تاکید اتاق اصناف نرخ خدمات قالیشویی تا آخر فروردین سال آینده افزایش نخواهد یافت.

او افزود:البته در چند ماه اخیر نرخ خدمات قالیشویی آزاد شد و هر واحد صنفی با توجه به نوع خدماتی که به مشتری ارائه می دهد مبلغ را تعیین می کند و این امر موجب رقابتی شدن خدمات و بالا رفتن رضایت مشتریان شده است البته بازرسان اتحادیه بر عملکرد این صنف نظارت کامل دارند.

محمدی تصریح کرد:مهمترین مشکل این صنف قالیشویان فصلی است که در ماه های پایانی سال به صورت غیر مجاز فعالیت می کنند و با پخش تراکت و در فضای مجازی اقدام به جذب مشتری می کنند که بیشترین شکایات به این اتحادیه مربوط به این بخش است.

اوبا تاکید بر تداوم رکود در این صنف ادامه داد:در صنف ما به نوعی بیکاری پنهان وجود دارد چرا که بیشترین مشتری های ما در ماه های پایانی سال مراجعه می کنند و در بقیه ایام سال مراجعه به قالیشویی کمتر است.

رییس اتحادیه قالیشویان تهران تاکید کرد :توصیه ما به مردم این است که برای انتخاب قالیشویی به سایت اتحادیه مراجعه کنند و قالیشویی خود را از بین اعضای این سایت انتخاب کنند تا دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 914026

وب گردی

وب گردی