سود عجیب آرمان‌موتور با فرزند تایوانی‌اش/ اعراب چقدر برای لوکسژن پول می‌دهند؟

تعجبی ندارد شرکتی که پیش از این در زمینه لیفتراک فعال بوده، حالا در بخش خودرو با این‌همه ناهماهنگی و ضعف مدیریت روبه‌رو شود.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ آرمان موتور کویر که خود یکی از زیرمجموعه‌های آکسون ماشین آرینا به حساب می‌آید، به‌تازگی با برگزاری یک نمایش پر زرق و برق به اسم «تست درایو» قصد دارد تا بخش اعظمی از اذهان عمومی را نسبت به ماهیت خودروهایش فرافکنی کند.

هم لوکس، هم هوشمند. این شعار لوکسژن است. یک برند تایوانی-چینی که عمر آن هنوز به 10 سال نرسیده است. در آشفته‌بازاری که هرکسی خود را فعال خودرویی می‌نامد، شرکت‌های بی‌ نام و نشانی نیز از راه می‌رسند و دست روی برندهای ناشناخته می‌گذارند تا اعتبار بازار خودروی ایران را بیش از پیش خدشه‌دار کنند.

آرمان موتور کویر با انتخاب Luxgen مرزهای مدیریت فروش و بازاریابی در صنعت خودروی کشور را به‌تنهایی جابجا کرد. خودرویی که زیر سایه سنگین دیگر چینی‌های موفق بازار، خود را شکست‌خورده می‌بیند و حالا قصد دارد که به‌لطف خبرنگاران هم که شده بخشی از این ضعف اعتبار خود را جبران کند.

لوکسژن نه آن‌چیزی است که عرضه‌کنندگان ایرانی‌اش می‌گویند و نه آن‌چیزی است که واقعاً به نظر می‌رسد. بررسی قیمت این خودرو در کشورهای عربی نشان می‌دهد در بازار آزادی هم‌چون امارات، قطر، بحرین و عمان این خودرو هم‌رده با نازل‌ترین محصولات دنیا خرید و فروش می‌شود. این درست همان نکته‌ای است که مدیران شرکت آرمان موتور از روبه‌رو شدن با آن طفره می‌روند.

400

کد خبر: 914601

وب گردی

وب گردی