عباسیان: با سیاسی کاری فوتبال مشهد را نابود می کنند/ هر بازیکنی دوست دارد در پرسپولیس یا استقلال بازی کند

مدافع پدیده گفت: به یکباره 6 امتیاز ازپدیده کسر شد و همه را در شوک فرو برد و در ادامه نیز مشکلات مالی باشگاه اجازه نداد روند خوب ابتدای فصل را ادامه دهیم.

معین عباسیان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در رابطه با شرایط نابسامان این روز های پدیده و اینکه چگونه آن تیم خوب نیم فصل نخست به این روز افتاد گفت: نیم فصل نخست بازی های خوبی را به نمایش گذاشتیم و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا میجنگیدیم.

وی ادامه داد: شوک بزرگی به ما وارد شد چرا که در اردو بودیم و شب در رده چهارم جدول قرار داشتیم اما صبح که بیدار شدیم متوجه شدیم 6 امتیاز از پدیده کسر شده و به رده دهم جدول سقوط کرده ایم.

عباسیان افزود: البته باید خیلی زودتر از این حرف ها به خودمان می آمدیم و به شرایط عادی باز می گشتیم اما این اتفاق نیفتاد و در ادامه مشکلات مالی باشگاه هم اضافه شد و روند رو به رشد مارا با مشکل روبرو کرد.

مدافع تیم فوتبال پدیده در واکنش به این سوال که آیا مشکلات مالی این باشگاه رفع شده یا خیر هم خاطرنشان کرد: نه مشکلات مالی باشگاه همچنان پابرجا است و به شخصه تا به این لحظه تنها 5 درصد دریافتی داشته ام.

وی ادامه داد: امسال از نظر شخصی برای من سال خوبی بود اما از نظر مالی واقعا شرایط بدی را تجربه کردم. متاسفانه در مشهد یک سری اتفاقات سیاسی رخ می دهد که دودش تنها در چشم بازیکنان می رود. باور کنید مشهد شهر پر امکاناتی است و تیم های مشهدی می توانند دقیقا مانند تیم های اصفهانی در لیگ برتر موفق باشند اما متاسفانه اتفاقاتی می افتد که امروز شاهد سقوط سیاه جامگان به لیگ یک هستیم و شرایط پدیده هم چندان مطلوب نیست.

عباسیان در پاسخ به این پرسش که آیا برای فصل آینده باز هم در این تیم می ماند یا خیر هم تشریح کرد: خیر با اتفاقاتی که افتاد قطعا نمی مانم؛ من از طریق فوتبال خرج 3 خانواده را می دهم و زمانیکه حق و حقوقم را دریافت نمی کنم در مقابل آنها شرمنده می شوم؛ این سه بازی را نیز در خدمت پدیده خواهم بود و بعد بهترین تصمیم را برای آینده ام انجام خواهم داد.

مدافع تیم فوتبال پدیده از علاقه اش برای بازی در تیم های بزرگ پایتخت خبر داد و گفت: به هر حال بدون تعارف پرسپولیس و استقلال تیم های بزرگی هستند و بازی کردن در آن ها افتخار بزرگی است و اگر از این تیم ها پیشنهاد داشته باشم خوشحال می شوم در آن ها بازی کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که تاکنون از این دو تیم پیشنهاد داشته ، نیز اظهار داشت: در ابتدای این فصل پیشنهاد هایی بود که البته به مرحله مذاکره نرسید و من هم تصمیم گرفتم تا انتهای این فصل در پدیده بمانم.

عباسیان در ادامه با ابراز امیدواری نسبت به ماندگاری پدیده در لیگ برتر تاکید کرد: با وجود اینکه شرایط سختی داریم اما به شخصه به ماندن این تیم امیدوارم. گمان می کنم اگر موفق شویم نفت تهران را شکست دهیم ماندن در لیگ برتر را قطعی خواهیم کرد.

606

کد خبر: 920831

وب گردی

وب گردی