سوء استفاده پرسپولیسی ها از شوک طارمی!

با اتمام فصل مسابقات، کار نقل و انتقالات پرسپولیس نیز آغاز شده و به احتمال زیاد 4 بازیکن از جمع سرخپوشان جدا شدنی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای فصل جدید با مشکل بزرگی دست و پنجه نرم می کند؛ مشکلی که مهدی طارمی برای پرسپولیسی ها ایجاد کرد در نهایت به جریمه محرومیت از نقل و انتقالات ختم شد. بسته بودن پنجره نقل و انتقالات بدترین اتفاقی بود که می توانست برای تیم در اوج برانکو بیافتد؛ گرچه مسوولان باشگاه پرسپولیس به دنبال حل کردن این مشکل هستند اما فشار زیادی روی تیم برانکو است. اگر پنجره نقل و انتقالات باز نشود پرسپولیس دیگر آن پرسپولیس 3 فصل گذشته نخواهد بود چرا که بازیکنان با بی مهری هایشان قصد تنها گذاشتن برانکو را دارند.

شاید وقت آن باشد پرسپولیسی ها کمی معرفت به خرج دهند! شاید باید اشخاصی باشند که هرچند وقت یکبار به بازیکنان گوشزد کنند از کجا آمده اند و پرسپولیس آن ها را به کجا رسانده است. کوچکترین و دم دستی ترین مثالی که می شود برای آن ها زد تعداد هواداران است؛ قبل از حضور در پرسپولیس تعداد فالورهای صفحات شخصی شان به زور 3 رقمی می شد و با پوشیدن پیراهن پرسپولیس تنها در یک جلسه تمرین بالای 5000نفر در فضای مجازی آن ها را دنبال می کردند.

حالا که پرسپولیس به حضورشان نیاز دارد همه پیشنهاد خارجی و اروپایی دارند، کاش یک بار از خودشان بپرسند چه چیزی در کنار استعدادشان قرار گرفت تا چنین پیشنهاداتی به دستشان می رسد. البته هوادران امیدوارند این پشنهادات اروپایی واقعی باشد نه بازارگرمی مدیر برنامه هایشان.

با اتمام فصل مسابقات، کار نقل و انتقالات پرسپولیس نیز آغاز شده و به احتمال زیاد 4 بازیکن از جمع سرخپوشان جدا شدنی هستند. صادق محرمی که روزگذشته در آزادی از طرفداران خداحافظی کرد، سپس فرشاد احمدزاده که این کار را در رختکن انجام داد و ضمن خداحافظی از برانکو اعلام کرد به یک تیم خارجی می‌رود و محسن مسلمان که یکی از پایه‌های موفقیت تیم در هر 3 فصل حضور برانکو در ایران بوده است. همچنین اعلام بیرانوند مبنی بر جدایی وحید امیری و پیشنهادات جدیدش!

جدایی این چهار بازیکن البته با شرایطی متفاوت با هم انجام شد؛ صادق محرمی با افتخار از هواداران خداحافظی کرد، احمدزاده با روش خود در رختکن پایان همکاری را اعلام کرد و امروز با انتشاری پستی در صفحه شخصی اش مهر تایید جدایی اش را زد. در نهایت مسلمان و امیری البته جدایی آنها هنوز رسمی نیست و تلاش مسوولان باشگاه برای تغییر عقیده برانکو در خصوص مسلمان همچنان ادامه دارد.

مسلمان که به احتمال بسیار زیاد دیگر جایی در برنامه‌های سرخپوشان نخواهد داشت یک دریغ بزرگ برای برانکوست که خود این بازیکن را سه فصل پیش از روی نیمکت بلند کرد تا با تمرینات مناسب و البته استعداد فوق‌العاده این هافبک طراح ، او تبدیل به چهره بی‌جانشین در پرسپولیس شود. روابط برانکو و مسلمان تا جایی تیره است که حتی با وجود بسته بودن پنجره سرخپوشان و مشکل آنها برای نقل و انتقال بازیکن باز هم برانکو رغبتی به ادامه کار با وی ندارد.

601

کد خبر: 949471

وب گردی

وب گردی